Hop til indhold

Vejle gadepiger

Featured Replies

Skrevet

For nogen tid siden var der meget fremme om i medierne at man solgte blowjob på “gaden” 

Er der nogen der ved om det stadig eksisterer i Vejle og hvor man evt finder dem

Skrevet

Vissinggade kvarteret

Skrevet
  • Author
Gaffer skrev, for 26 minutter siden:

Vissinggade kvarteret

Der skulle der stadig være lidt aktivitet

Skrevet

Jeg kommer ofte i Vissingsgade, men jeg har aldrig set nogen gadepiger. Kan nogen sige noget om nationalitet, alder og evt tidspunkter de normalt er der?

Skrevet

Jeg følger lige med her. Vil gerne vide mere :)

Skrevet

det viste jeg ikke, følger lige med

Skrevet

Ingen kan svare noget konkret på, hvad de har set hverken med hensyn til alder, nationalitet, tidspunkt på døgnet eller noget andet.

Alt tyder på, at det bare er en spændende ting/ønsketænkning at begynde at tale om. Hvis jeg tager fejl, så kom gerne med noget konkret viden. 

Skrevet

Hvordan med "bænken" er den reel og i givet fald, hvor befinder den sig, eller også bare tale om ønsketænkning?

Skrevet
  • Author
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Hvordan med "bænken" er den reel og i givet fald, hvor befinder den sig, eller også bare tale om ønsketænkning?

Den er fjernet hvis det er den som ser var meget fremme i medierne for noget tid siden

Skrevet

Det er et par gymnasiepiger med lange stoevler, tasker og uden trusser der hiver lidt ekstra hjem til de daglige udskejelser.

De er vist en lille sammenslutning som straekker sig over flere gymnasier i landet eller maaske ligefrem i EU - tror det breder sig lige saa stille

https://annoncelight.dk/showad/285025

Skrevet

Profilen på annoncelight er mere end 3 år gammel - og jeg har i den tid kun set den vedrøre Aarhus, så jeg forstår ikke, hvad det har med tråden Vejle gadepiger at gøre?

Skrevet
  • Author

Jeg syntes desværre at tråden her stikke lidt af nu da det kun drejer sig om Vejle og det var gadepiger som ikke ikke er at finde på diverse sites. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.