Hop til indhold
Bette mand

Vejle gadepiger

Recommended Posts

For nogen tid siden var der meget fremme om i medierne at man solgte blowjob på “gaden” 

Er der nogen der ved om det stadig eksisterer i Vejle og hvor man evt finder dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen kan svare noget konkret på, hvad de har set hverken med hensyn til alder, nationalitet, tidspunkt på døgnet eller noget andet.

Alt tyder på, at det bare er en spændende ting/ønsketænkning at begynde at tale om. Hvis jeg tager fejl, så kom gerne med noget konkret viden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan med "bænken" er den reel og i givet fald, hvor befinder den sig, eller også bare tale om ønsketænkning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Hvordan med "bænken" er den reel og i givet fald, hvor befinder den sig, eller også bare tale om ønsketænkning?

Den er fjernet hvis det er den som ser var meget fremme i medierne for noget tid siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er et par gymnasiepiger med lange stoevler, tasker og uden trusser der hiver lidt ekstra hjem til de daglige udskejelser.

De er vist en lille sammenslutning som straekker sig over flere gymnasier i landet eller maaske ligefrem i EU - tror det breder sig lige saa stille

https://annoncelight.dk/showad/285025

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profilen på annoncelight er mere end 3 år gammel - og jeg har i den tid kun set den vedrøre Aarhus, så jeg forstår ikke, hvad det har med tråden Vejle gadepiger at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes desværre at tråden her stikke lidt af nu da det kun drejer sig om Vejle og det var gadepiger som ikke ikke er at finde på diverse sites. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...