Hop til indhold

Fræk blondine fra Nysted

Featured Replies

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, for 59 minutter siden:

Hun skriver jo i sin profil kun danskere..... de er lettere at snyde eller hvad? :shock:

med det setup kan hvem som helst blive snydt

til gengæld er der forskel på hvor dybt hævn ligger i dna'et og hvor mange af familiens mænd man kan samle til en modaktion

Skrevet

Kender hverken mand eller kvinde i dette her, men voldsom anklage at kalde nogen for en narkoluder og tyv...

Skrevet
  • Author
Blækspruttemanden skrev, for 4 timer siden:

Du var måske ikke dansk nok siden du blev rullet ;-)

Hun skriver jo i sin profil kun danskere..... de er lettere at snyde eller hvad? :shock:

Hvis nu du vælger at læse det hele så kan du se det ikke er mig der er blevet rullet,  kunne være denne her skulle gå op for dig :idea: :lol:

Skrevet
aaisha skrev, for 4 timer siden:

med det setup kan hvem som helst blive snydt

til gengæld er der forskel på hvor dybt hævn ligger i dna'et og hvor mange af familiens mænd man kan samle til en modaktion

He he jamen så er det åbenbart lettere at slippe afsted med at danskere :D

Synes nu selv jeg er blevet snydt utallige gange og der har min etnicitet desværre ikke hjulpet mig synderligt med at afskrække snyderen :D

Ps. Husk nu at se mine smileys også :-)

Love you.....

Skrevet
The_Man skrev, for 1 time siden:

Hvis nu du vælger at læse det hele så kan du se det ikke er mig der er blevet rullet,  kunne være denne her skulle gå op for dig :idea: :lol:

He he husk nu at se mine smileys....

Kan da slet ikke forrstille mig du nogensinde er blevet af en pige på nettet :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.