Hop til indhold
Tømreren

Beatrice Rødovre

Recommended Posts

Vildsvinet skrev, for 35 minutter siden:

stadivæk ingen der vil anmelde hende? Hun se dejlig ud

Stadigvæk? Hvad om du selv tog en for holdet? Og skrev en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Christ, Hr. Fhv.  Fabrikant - hvordan opstår slige genialiteter dog i Deres hjerne. ? Vil gerne undskylde på vildgrisens vegne, at han slet ikke har tænkt den tanke selv ! Men jeg er sikker på, at han har tumlet rundt i den vildledte misforståelse, at det her på stedet handlede og om at spørge - og måske endda at opnå et svar -  hvis man forsøger at undgå at kaste gode penge efter dårlige oplevelser. Og i nævnte tilfælde, måske endda at undgå at få en dårlig og en dårlig oplevelse, kva alle de gummilløse oplevelser, der falbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 1 minut siden:

Christ, Hr. Fhv.  Fabrikant - hvordan opstår slige genialiteter dog i Deres hjerne. ? Vil gerne undskylde på vildgrisens vegne, at han slet ikke har tænkt den tanke selv ! Men jeg er sikker på, at han har tumlet rundt i den vildledte misforståelse, at det her på stedet handlede og om at spørge - og måske endda at opnå et svar -  hvis man forsøger at undgå at kaste gode penge efter dårlige oplevelser. Og i nævnte tilfælde, måske endda at undgå at få en dårlig og en dårlig oplevelse, kva alle de gummilløse oplevelser, der falbydes.

Tak for undskyldningen på mine vegne !!! :-) Syntes (også?) det var en lidt borende bemærkning.

Jeg skrev den for at få efterlysningen længere frem i søgefeltet, derfor den måske provokerende bemærkning 'Stadigvæk'. Jeg er ikke kun en der fedtspiller men deler meget gerne af mine oplevelser også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...