Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Nicole Really Pictures - en okay oplevelse

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Idag besøgte jeg Nicole, som ser gudeskøn ud på billederne HER . Hun er dog ikke nær så meget gejlet op i virkeligheden, men hun er en pæn polsk pige. Jeg betalte for en time i henhold til hendes prisliste. Hun holder til i en rigtig pæn lejlighed i 2 etager ved Metro-linien på Amager.

Jeg går jo meget efter tungekys og megafransk.

Med hensyn til tungekyssene fik jeg mange gange hele hendes tunge i min mund i lang tid, men der var ikke særlig meget passion i det. Med nogle piger er man sikker på at de elsker at tungekysse, men det indtryk havde jeg slet ikke her. Samtidig smagte hun af tobak, hvilket jeg godt kunne have undværet.

Jeg kneppede hende, og hun har en dejlig lille stram kusse som det er virkelig lækkert kneppe og at sperme i (med kondom). Der er jo forskellige grader af service hos de enkelte piger, når først man er kommet i dem. Dem der giver den bedste service tager kondomet af pikken og tørrer den grundigt af med indtil flere vådservietter, mens man ligger og nyder livet. Andre tager blot kondomet af og kaster en serviet hen til dig, så kan du selv klare resten. I dette tilfælde var der dog tale om en ren selvbetjenings løsning: Der var ingen omsorgsfuld assistance som det ellers er så fedt at få, jeg skulle bare gå ud på toilettet, tage kondomet af og skylle det ud. Okay, der går ingen skår af mig af den grund, men det er bare et andet service niveau.

Så skulle jeg jo have min mega fransk. Nicole gik virkelig til den, hun suttede, slubrede, spyttede på pikken og suttede videre indtil jeg kom. Et udmærket blowjob, men det blev altså kun til super fransk, for jeg kom ikke til at sperme i munden på hende.

Det var da en okay oplevelse, men man skal nok have lidt mere kemi til fælles med Nicole end jeg åbenbart havde før det bliver rigtig fedt, så fra min side bliver det en éngangs knald.

Hun er her et par dage endnu, men hun kommer tilbage igen i november.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...