Tip toe 1745 Skrevet 28. Oktober, 2019 Vi ved hvad der sker før - og under. Men, hvad sker der bagefter - eller hvad foretrækker I at gøre. Har I nogle særlige ritualer? Hvis det var rigtig godt, så håber jeg at have en stille stund bagefter. Det er pænt irriterende at skynde sig videre og stå i Netto-køen mens der er rush hour, for så mærker man ikke rigtigt eftereffekten af adrenalinet. Hvis telefonen har bimlet imens og der ligger beskeder og mails som man kaster sig over, så er hjernen lidt for hurtigt væk fra det som lige er hændt. Synes jeg. Noget af det bedste er. at kunne sidde alene og nyde en kold øl (som pludselig smager tolv gange bedre end normalt). Hvis det var rigtig, rigtig godt så sender jeg gerne en sms til pigen som tak for en god stund + lidt ros. Og hvis muligheden og energien byder sig, så er det ikke unormalt at tage en tur med klørfem mens oplevelsen afspilles oppe i hovedet. Det gør det hele meget mere værd. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 28. Oktober, 2019 (edited) Bagefter beder jeg hende om at slikke pikken ren, så jeg sparer servietten. Nej, spøg til side, hvis det har været en god oplevelse hele vejen, så ynder jeg at ligge og holde om hende, mens jeg komplimenterer, hvor dejlig det og hun er. Hvis det falder i god jord, (sker stort set altid hos thaipiger), så aftaler jeg et ny møde og forespørger, om hun den dag vil med ud at spise den dag. I min verden betyder den slags "afterskiing" meget, hvilket måske også er grunden til, at mine ønsker aldrig er blevet afvist, jeg forsøger at være 100 % tilstede, også når trykket er gået af kedlen. Edit.: Hov, jeg glemte at skrive, at der i disse tilfælde altdi har været tale om drikkepenge til pigen, med hvem jeg har haft så stor fornøjelse. Redigeret 28. Oktober, 2019 af Onslow 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Oktober, 2019 Jeg vil helst ligge og småsludre, og allerhelst have hende med i et bad, hvor vi gensidigt vasker sporene af "gerningen" af på hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 28. Oktober, 2019 Jeg har være ret vild med at pillowtalke og smånusse lidt til sidst. Da det ikke endnu er lykkedes mig at komme hos en GP, har overgangen fra at jeg ikke havde kræfter til mere og til langsom hyggesex bliver til efterspil, et par gange nærmest været flydende. Jeg har pånær et enkelt tilfælde sagt nej til bad bagefter, fordi det betyder meget for mig at have pigens duft på mig. Så har jeg så gået rundt i den her lyserøde sky et stykke tid. Når det har passet ind i mine øvrige planer er jeg gerne endt et sted hvor jeg kunne få mig en øl og en whisky (eller et par stykker). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 28. Oktober, 2019 Bagefter? Jeg skal bare have en MacD burger, så er jeg tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 28. Oktober, 2019 plejer at sidde mig ud i bilen og tænke stille ved mig selv at jeg er en fandens karl mens jeg ryger en smøg.... 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. Oktober, 2019 Tager hjem og tager en skyller og får god mad. Det er jo en festdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katfisk Skrevet 28. Oktober, 2019 Jeg klatrer op i toppen af det første og bedste træ og hyler som en stor doven skt Bernhard. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 28. Oktober, 2019 Jeg planlægger mit alibi til senere brug. Da jeg benyttede mig af købesex havde jeg ikke rigtigt noget ritual 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 28. Oktober, 2019 Tager hjem og ordner konen, og afprøver om hun er ligeså fræk som pigen du lige har været sammen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 28. Oktober, 2019 Jeg mostager gerne en besked hvor hun takkede for den tid/oplevelse vi har delt, som jeg svarer på. Derefter lidt chat frem og tilbage til næste gang vi skal mødes, det er dejligt. Der viser/giver mig troen på at hun også gerne vil mig (kundepleje) men der virker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 29. Oktober, 2019 Jeg plejer at bruge et kvarterstid på at give pigen kunstigt åndedræt og lugtesalt så de kan komme til hægterne igen. Man er vel en gentleman. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2644 Skrevet 29. Oktober, 2019 Jeg kan fortælle hvad jeg gjorde i dag. Lå på sengen og nød efterskælvet, fik et glas koldt vand og et dejligt smil fra skønheden. Det var mit til dato bedste besøg og er stadig flyvende her 1 1/2 time efter, hele vejen hjem tænkte jeg på mit besøg og der er et bredt smil på mit fjæs. Vidunderlig kvinde, store dejlige babser og masser af våde insisterende tungekys, nu forstår jeg man kan blive afhængig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Afhænger af sted og hvorlænge man har aftalt. Hvis det er en man har sig Long Time. Så er er det i bad og derefter tilbage i seng for at snorke i takt. Er hun der kun short time, så er det i bad og så evt følge pige ned i receptionen eller vente på at de ringer op for at høre om alt er ok. For derefter at vælte tilbage i seng og sove. Er man på gentlemans club, short time bar eller massage shop, så hedder proceduren, i bad og ned i barområdet hvor man småsnaver og evt får sig endnu en øl inden man lister afsted. Redigeret 30. Oktober, 2019 af Visti-Vistisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 30. Oktober, 2019 Afhænger af kvaliteten. Hvis det har været godt bliver der spoonet lidt eller taget en omgang mere. Hvis det har været mindre godt vil jeg gerne ud eller have hende ud så jeg kan komme forbi skuffelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 30. Oktober, 2019 Jeg tager bare hjem, og fortsætter mine normale daglige gøremål. Når man er i gang med pigen, kan jeg godt tænke på hvad jeg skal når jeg kommer hjem. Så vi mænd kan godt multitaske. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg