Hop til indhold

Jessy new Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

Jessy new in Brønshøj, er der nogen der har været forbi og kan fortælle lidt om pigen, servicen og er hun berøringsvenlig, hun har iøvrigt en profil mere Alis

;-)

Skrevet

Du skal lære at bruge søgemaskine, det er 99% sikkert fake billeder

Skrevet

ved ikke om det var der i Brønshøj, men jeg var forbi igår, på en gammel hæderskronet adresse på en større vej i Brønshøj (vel den største), og på nummer 1xx. Der blev jeg i den gra dhuslet af 2 piger for 1100, og gik derfra med en meget dårlig oplevelse, og manglende forløsning. Jeg vi være lidt kritisk hvis hun er samme sted. Jeg tror dog at de 2 piger jeg besøgte har ægte, men MEGET retoucherede billeder på deres annoncer på EG. 

Beklager den lidt kryptisk udmelding, men nærmere detaljer kan gives i en PM.

Skrevet

Could just be my Google Translate, but her profile is titled “Jessy” but then she says “My name is Barby”. So with copied pictures and a profile not matching, good chance this is fake.

Redigeret af WaitWhat

Skrevet

Det hele er fake og du kan se de bare har tabet de billeder fra en billede serie fra nettet af.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene - jeg må søge videre;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.