Hop til indhold
Blacklabel

Tantra massage Johana

Recommended Posts

Blacklabel skrev, for 12 minutter siden:

Den bedste og sødeste pige i Tantra massage,altid den bedste oplevelse hos Johana

Hvor ved du det fra? Har du prøvet alle andre også? Prøv at argumenter for at hun er så god som du skriver. Ellers garanterer jeg for at der nok er nogen der kommer og skriver at dit indslag er ren og skær reklame.... Tsk tsk tsk... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Blacklabel - ,  prøv at søge job hos en af de landsdækkende tv-stationer, - de har vel altid bruge en reklamemand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne give en enighed til at hun er god.

Hun er sexet, smilende og rigtig fræk- og giver en rigtig forførende massage.
Hun fokusere meget på den lidt mere pirrende del en selve massagen, hvilket faktisk har fået mig til ikke at vælge hende så ofte på det sidste.

Jeg vil vurdere at der er andre af pigerne der kommer dernede, som giver en bedre og mere intim B2B massage.  Dette er selvfølgelig bare min mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 25 minutter siden:

Jeg vil også gerne give en enighed til at hun er god.

Hun er sexet, smilende og rigtig fræk- og giver en rigtig forførende massage.
Hun fokusere meget på den lidt mere pirrende del en selve massagen, hvilket faktisk har fået mig til ikke at vælge hende så ofte på det sidste.

Jeg vil vurdere at der er andre af pigerne der kommer dernede, som giver en bedre og mere intim B2B massage.  Dette er selvfølgelig bare min mening :)

Jeg er helt enig i din betragtning. Hun er bestemt sød og venlig. Meget kærlig og nærværende. Men næsten for meget af det gode. Lidt for "fake". Ligesom hendes hårfarve og bryster. Så jeg springer også over hende nu. Jeg har fået bedre total oplevelser hos flere andre der. For eksempel Jane eller Silvia, som begge stadig er der fra tid til anden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blacklabel skrev, for 21 timer siden:

Hvilken pige du mener , skriver lidt info DenGenertetype 

Jeg ligger mig meget op af hvad Lovingboobs skriver:


Jane - Absolut favorit - af dem jeg har prøvet er der ingen som kan måle sig med hende

Silvia på en anden plads

Julia på en 3 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blacklabel skrev, den 28.10.2019 at 12:46:

Det er garanti 1000 %jeg har selv prøvet 7-8gang ,hun er den bedste har du været hos Johana ?

Nej, jeg har ikke været hos hende. Betvivler som sådan heller ikke hun er god. Men som jeg skrev ville jeg gerne have en beskrivelse af hende der forklarer hvorfor hun er så god. Kan man få det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøgt hende i weekenden. 
 

Kommer ind ad døren, og bliver omfavnet med kys og kram, yderst positiv velkomst. 
Hurtigt af med tøjet og ned og ligge på maven. 
Herefter bliver jeg smurt ind i dejlig varm olie, og hendes hænder og bryster rører mig overalt. Fokus kommer ret hurtigt ned omkring kalorius, og der bliver pirret og masseret grundigt igennem. 
Efter max 10 minutter skal jeg vende mig rundt, og jeg får hældt mere varm olie udover kroppen. 
Fokus er primært på kalorius og kuglerne, der bliver masseret og kælet for dem, både med hænder og mellem brysterne.  
Hun ligger henover og ovenpå mig, så der er frit udsyn til hendes bageste stjerne og missen. 
Må til sidst overgive mig, og sprøjter intenst og længe. Hun forstår 100% at fastholde en i nydelsen, ikke noget med at trække sig væk. Efter nogle minutter finder hun diskret nogle servietter og tørrer det værste af, mens hun smiler anerkendende.  
 

2. akt begynder med en ny omfang massage af kalorius og kuglerne, samtidig med at hendes anden hånd nusser mig på brystkassen. 
Jeg får hende vendt om, så hun imiterer doggystyle, hovedet helt ned i hovedpuden og numsen direkte op i vejret, mens hun støder op imod mig... jeg pirrer og rører hende bagfra, igen med brug af masser af olie. Må til sidst aflevere endnu en ladning, der bliver sprøjtet udover hendes bagdel og ryggen.  

Får tørret pænt op efter mig, og vælter omtumlet ned på madrassen igen, og hun er sød at afslutte hele seancen med dejlig afslappende massage. 
 

Afvaskning foregår sammen under bruseren, lidt mekanisk men okay. 
 

Kommer 100 % igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ikke imponeret over massagedelen nærmere skuffet fik 2 min på ryggen så skulle jeg vendes om der var for lidt massage og opvarmning hun er da fræk og en skøn pige men er mere til Jane der får man god tid med massage pirring ja lidt af det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Johanna og Jane er de 2 sødeste piger jeg har mødt i den blide ende af denne verden. Tror det kommer lidt an på forventinger fra oplevelsen og personlig kemi. Har haft en lang pause fra betalingsverdenen fordi de ikke har været på besøg. Gider ikke rigtig andre fra TS.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, den 11.11.2019 at 14:10:

Johanna og Jane er de 2 sødeste piger jeg har mødt i den blide ende af denne verden. Tror det kommer lidt an på forventinger fra oplevelsen og personlig kemi. Har haft en lang pause fra betalingsverdenen fordi de ikke har været på besøg. Gider ikke rigtig andre fra TS.
 

Det må havde været en god oplevelse. Men hvor ligger ts henne på Rugårdsvej

Del dette indlæg


Link til indlæg
holtin skrev, den 14/11/2019 at 07:37:

Det må havde været en god oplevelse. Men hvor ligger ts henne på Rugårdsvej

Jeg har besøgt TS en del gange nu og er enig med DenGenerteType i “hitlisten” :-) Jeg er simpelthen bare vild med den pirrende og sensuelle massage som Jane, Silvia og Julia giver,  kemien er fantastisk og de er bare utrolig søde!! De tænder alt i en og jeg har prøvet et par gange at “forhøre” mig om “lidt ekstra” hos Jane, Silvia og Julia, men det er hver gang blevet afslået pænt med et smil og et ...sorry honey :-( ...helt fair.....og dejlige er de sgu!!

Til gengæld  er det endnu ikke lykkedes mig at få besøgt Johanna...men udfra det som I beskriver, virker det absolut som et besøg værd! Hvis kemien er der ...kan man være heldig at hun vil lidt mere...kysse, måske dansk eller 69??

Er der nogen af pigerne hos TS som jeg bør besøge hvis man skal gøre sig forhåbninger om muligheden for lidt ekstra krydderi ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfynbo skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt TS en del gange nu og er enig med DenGenerteType i “hitlisten” :-) Jeg er simpelthen bare vild med den pirrende og sensuelle massage som Jane, Silvia og Julia giver,  kemien er fantastisk og de er bare utrolig søde!! De tænder alt i en og jeg har prøvet et par gange at “forhøre” mig om “lidt ekstra” hos Jane, Silvia og Julia, men det er hver gang blevet afslået pænt med et smil og et ...sorry honey :-( ...helt fair.....og dejlige er de sgu!!

Til gengæld  er det endnu ikke lykkedes mig at få besøgt Johanna...men udfra det som I beskriver, virker det absolut som et besøg værd! Hvis kemien er der ...kan man være heldig at hun vil lidt mere...kysse, måske dansk eller 69??

Er der nogen af pigerne hos TS som jeg bør besøge hvis man skal gøre sig forhåbninger om muligheden for lidt ekstra krydderi ?

 

Jeg har ikke oplevet at der kan tilbydes mere, jeg har spurgt et par af dem efter massagen var slut og vi sad og hygge snakkede lidt og de har sagt at det ikke var noget de havde lyst til :/

Men hvis du får charmeret noget mere frem ved et af dine besøg, så sig endelig til, for når man ligger der og er blevet pirret i en time, så er lysten sku stor! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfynbo skrev, den 12.12.2019 at 19:28:

Til gengæld  er det endnu ikke lykkedes mig at få besøgt Johanna...men udfra det som I beskriver, virker det absolut som et besøg værd! Hvis kemien er der ...kan man være heldig at hun vil lidt mere...kysse, måske dansk eller 69??

Er der nogen af pigerne hos TS som jeg bør besøge hvis man skal gøre sig forhåbninger om muligheden for lidt ekstra krydderi ?

 

Hold nu op med det. Retningslinjerne er ret klare i deres annoncer. Totalt dårlig stil at forvente andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfynbo skrev, den 12.12.2019 at 19:28:

Til gengæld  er det endnu ikke lykkedes mig at få besøgt Johanna...men udfra det som I beskriver, virker det absolut som et besøg værd! Hvis kemien er der ...kan man være heldig at hun vil lidt mere...kysse, måske dansk eller 69??

Er der nogen af pigerne hos TS som jeg bør besøge hvis man skal gøre sig forhåbninger om muligheden for lidt ekstra krydderi ?

 

De skriver klart at man de IKKE tilbyder mere så det er nok meget træls for dem at der stadig er folk der spørger.

 

 

Johana er ikke en af dem jeg har prøvet, har efterhånden prøvet en del. Skriver nok en anmeldelse snart. Mine 2 ynglingspiger der er klart Grethe og Niki, men det er selvfølgelig min smag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...