Gæst Skrevet 27. Oktober, 2019 Sad lige og scrollede annoncer igennem på annoncelight, og spottede den her bjælke på en profil. Super fint tiltag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 27. Oktober, 2019 Den og så en med advarsel om forudbetaling har været der et stykke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Oktober, 2019 Gaffer skrev, for 6 minutter siden: Den og så en med advarsel om forudbetaling har været der et stykke tid Jeg er også lidt langsom i optrækket Den med forudbetaling advarsel har jeg ikke rigtigt taget seriøst, den har også stået på min engang? Men med den nye tænker jeg at @DK fyr 34 får lidt mere fritid måske? Det afskrækker forhåbentlig nogle fra at tage andre pigers billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Oktober, 2019 Den med forudbetaling er misvisende. Den bliver ofte sat på nye profiler og gratis profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Den med forudbetaling er misvisende. Den bliver ofte sat på nye profiler og gratis profiler. Jeps, og hvis man tilbyder betaling med mobilepay, hvilket ellers ikke behøver være ensbetydende med forudbetaling.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg