Aarhusfyr1974 15 Skrevet 27. Oktober, 2019 Hej er der nogen der har været her ? https://annoncelight.dk/showad/233202 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 27. Oktober, 2019 Aarhusfyr1974 skrev, for 12 minutter siden: Hej er der nogen der har været her ? https://annoncelight.dk/showad/233202 Tror det er hende, som tidligere kaldte sig "Liderlig araber". Prøv at søge på det. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 988 Skrevet 27. Oktober, 2019 Benjamin skrev, for 36 minutter siden: Tror det er hende, som tidligere kaldte sig "Liderlig araber". Prøv at søge på det. Mvh Hvis hendes lodne øre er fake, så ser hun godt nok skøn ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 27. Oktober, 2019 Har besøgt hende, og vil gøre det igen. Fin lille krop, med meget små bryster. Fissen kunne godt være skyllet inden jeg kom, smagte ikke helt nyvasket. Men sexet lille kvinde som jeg tror også nød at have sex, ikke maskines som så mange andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Oktober, 2019 Hmmm etnisk? Vi er vel alle etniske på den ene eller anden måde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 222 Skrevet 28. Oktober, 2019 (edited) Hun har imponerende store smukke øjne og et smukt ansigt. Hun er lige en anelse til den bløde side, men til gengæld er hun vildt sød at snakke med. Det var meget svært ikke at kysse hende. Hun ville desværre ikke kysses af mig. Jeg bemærkede ikke nogen problematisk lugt eller smag, men hendes tempo er nok i den høje ende til mig. Der gik flere dage efter besøget, hvor jeg bare måtte onanere, hvis jeg så et billede af hende Redigeret 28. Oktober, 2019 af Den grå 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 8. November, 2019 Hej, Jeg har besøgt hende flere gange og vil gerne besøge hende igen men når pengene rækker til det. Jeg har spurgt hende om hun kysser det svarede hun nej til sidst jeg besøgte hende :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 12. Januar, 2020 Andre som har besøgt hende i det nye år :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 41 Skrevet 13. Januar, 2020 Peter26 skrev, for 4 timer siden: Andre som har besøgt hende i det nye år Ja jeg var i sidste uge og må sige at Jeg tilslutter mig "Den grå" s beskrivelse af hende Dog forstår jeg ikke det med det høje tempo Men vil da gerne en tur forbi hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg