Hop til indhold
Guest brutos

Facefuck af nemtøs

Recommended Posts

Guest brutos

Vil her kort beskrive en fræk oplevelse med Nemtøs fra foråret..

jeg havde aftalt et møde med Nemtøs en eftermiddag, hvor vi skulle gøre hvad vi fik af lyster.. Jeg har i øvrigt aldrig mødt hende før.

hun ankom til lokaliteten på givne tidspunkt og vi gik ud midt i en blomsterne rapsmark hvor selve akten skulle finde sted.. Det var lige på og hårdt.. Hun krængede De store patter ud  og jeg smed alt tøjet for at gå hen til den knælende Nemtøs med min pik.. Hun tog den direkte til roden i første hug.. Jeg kunne se det tændte hende så begyndte at kneppe hendes mund som var det en fisse.. Savlen flød og efter 10 minutters hård facefuck sendte jeg en stor ladning i halsen på hende.. Jeg skulle herefter sunde mig lidt.. Det gjorde jeg ved at lege med en kæmpe dildo på hende.. 

Hun ville dog have mere sperm i munden så hun tiggede om at måtte sutte min slappe pik op.. Det var frækt at se hende lege med den tømte pik, men den skød dog ikke anden gang da den var kampklar igen.. 2.ladning har hun tilgode.. Har kun positivt at sige om Nemtøs..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu synes jeg ellers lige jeg havde fået min lyst styret med et fræk billede fra Nemtøs, men nu er jeg da tilbage i opretstående tistand. Fedt skriv, og super at du deler din oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
brutos skrev, for 1 time siden:

jeg havde aftalt et møde med Nemtøs en eftermiddag, hvor vi skulle gøre hvad vi fik af lyster.. Jeg har i øvrigt aldrig mødt hende før.

hun ankom til lokaliteten på givne tidspunkt og vi gik ud midt i en blomsterne rapsmark hvor selve akten skulle finde sted.. Det var lige på og hårdt.. Hun krængede De store patter ud  og jeg smed alt tøjet for at gå hen til den knælende Nemtøs med min pik.. Hun tog den direkte til roden i første hug.. Jeg kunne se det tændte hende så begyndte at kneppe hendes mund som var det en fisse.. Savlen flød og efter 10 minutters hård facefuck sendte jeg en stor ladning i halsen på hende.. Jeg skulle herefter sunde mig lidt.. Det gjorde jeg ved at lege med en kæmpe dildo på hende.. 

Hun ville dog have mere sperm i munden så hun tiggede om at måtte sutte min slappe pik op.. Det var frækt at se hende lege med den tømte pik, men den skød dog ikke anden gang da den var kampklar igen.. 2.ladning har hun tilgode.. Har kun positivt at sige om Nemtøs..

Tak  for  den  frække  oplevelse  i  dit selskab - jeg  nød  din  behandling  af  mig  i  fuld  omfang.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
brutos skrev, for 2 timer siden:

Link? Mere så det ikke står alene, men så andre der ikke ikke ved, hvem omtalte glædespige er, kan læse om hende i en annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Link? Mere så det ikke står alene, men så andre der ikke ikke ved, hvem omtalte glædespige er, kan læse om hende i en annonce

Jeg  har  ikke  nogen  aktiv  annonce,  derfor  er  det  svært  for  trådstarter  at  indsætte  et  link 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  har  ikke  nogen  aktiv  annonce,  derfor  er  det  svært  for  trådstarter  at  indsætte  et  link 

Helt ok, så bare din gl annonce fra 16/10, som du linker til i din profil, så den kan trådstarter jo linke til. Det er jo det samme du tilbyder, gl eller opdateret ann. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest brutos
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Tak  for  den  frække  oplevelse  i  dit selskab - jeg  nød  din  behandling  af  mig  i  fuld  omfang.  

Tak.. Håber det kommer til at gentage sig.. Bedste facefuck ever 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
brutos skrev, 1 time siden:

Tak.. Håber det kommer til at gentage sig.. Bedste facefuck ever 

Du  er velkommen til runde  2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...