Hop til indhold
Guest Nemtøs

Kender I det..

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Kender  I til  den  konstante  liderlighed  som nogen  gange  er  svær at  slippe  af med?

Sådan  en  dag  har  jeg  igen  i dag.  Jeg  har  onaneret  et  par  gange,  men  bliver  bare  mere  liderlig  og  dermed  frustreret. Tænker  på  sex, selvom  jeg  faktisk  har  praktiske  gøremål  der  skal  foretages.

Ved  at  det  der  hjælper  enten  er  en  god  omgang  sex  eller  at  jeg  simpelthen  ignorere  liderligheden  og  den  stille  og roligt  forsvinder.

Kan  I genkende  følelsen? Og  hvad  stiller  I op  med  den? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender godt den der - jeg vælger ikke at blive frustreret over det men blot at nyde følelsen og trække den ud og lade være med at komme i lang tid - og så kanaliserer jeg den ekstra energi ind i andre gøremål, hvis jeg ikke lige kan få masser af god sex lige der :P  - rengøring eller træning er godt - noget med masser af fysisk aktivitet - og så venter jeg så længe jeg kan, før jeg griber til legetøj og stimulerende filmklip og fræk chat :P  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeps kender absolut til følelsen. Har ofte haft dage som fuldstændig stod i liderlighedens navn.

Jeg har løst problemet ved at blive gammel og affældig. Nu oplever jeg det ikke mere. Men da jeg var yngre havde jeg heller ingen anden løsning end dem du kommer med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Kender  I til  den  konstante  liderlighed  som nogen  gange  er  svær at  slippe  af med?

Sådan  en  dag  har  jeg  igen  i dag.  Jeg  har  onaneret  et  par  gange,  men  bliver  bare  mere  liderlig  og  dermed  frustreret. Tænker  på  sex, selvom  jeg  faktisk  har  praktiske  gøremål  der  skal  foretages.

Ved  at  det  der  hjælper  enten  er  en  god  omgang  sex  eller  at  jeg  simpelthen  ignorere  liderligheden  og  den  stille  og roligt  forsvinder.

Ringer til en af mine veninder B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lagaffe skrev, for 4 minutter siden:

Jeps kender absolut til følelsen. Har ofte haft dage som fuldstændig stod i liderlighedens navn.

Jeg har løst problemet ved at blive gammel og affældig. Nu oplever jeg det ikke mere. Men da jeg var yngre havde jeg heller ingen anden løsning end dem du kommer med. 

Jeg  er  jo  også  gammel  :-) og synes  kun  det  bliver  værre  med  alderen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Eller bedre :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MizzAnne skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kender godt den der - jeg vælger ikke at blive frustreret over det men blot at nyde følelsen og trække den ud og lade være med at komme i lang tid - og så kanaliserer jeg den ekstra energi ind i andre gøremål, hvis jeg ikke lige kan få masser af god sex lige der :P  - rengøring eller træning er godt - noget med masser af fysisk aktivitet - og så venter jeg så længe jeg kan, før jeg griber til legetøj og stimulerende filmklip og fræk chat :P  

Liderligheden  blokere  for  alt  fornuftig tankegang... får  indre  billeder  af  mine  tidligere  oplevelser blandet  med  fantasier  ønsker  til  nye oplevelser. 

Normalt  kan jeg  bare onanere  og  være  forløst... bare  ikke  sådan  som  jeg  har  det  i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Eller bedre :P

<3 Helt  klart  sulten på  en  mere  bevist  måde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Liderligheden  blokere  for  alt  fornuftig tankegang... får  indre  billeder  af  mine  tidligere  oplevelser blandet  med  fantasier  ønsker  til  nye oplevelser.

Sådan har jeg også haft det, men har arbejdet med mig selv til at kunne bruge det til noget praktisk - ellers kunne man jo også bare ligge der stønnende, våd og konstant liderlig og ikke få noget som helst praktisk fra hånden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Sådan har jeg også haft det, men har arbejdet med mig selv til at kunne bruge det til noget praktisk - ellers kunne man jo også bare ligge der stønnende, våd og konstant liderlig og ikke få noget som helst praktisk fra hånden :D

Slemme  dig,  du  fik  lige  gjort  mig  lidt  ekstra  liderlighed  med  det  du  har  skrevet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nu også noget ekstra frækt ved at gøre rent bundløs med en drivende våd mis og samtidig forestille sig, at naboen/viceværten banker på... det er en sund ting at have en god fantasi :P  hvis det bliver FOR slemt, kan man jo altid tage en tur i sexklub og få lidt opmærksomhed :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Huske, kvinde kan aldrig blive gammel, måske ældre, modne milf osv osv ;)

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sebmus skrev, for 1 minut siden:

Huske, kvinde kan aldrig blive gammel, måske ældre, modne milf osv osv

Det  er  sødt  skrevet  - betegner  mig  selv  som  moden  - skøn  alder  at  være  medio  40.

Når  det  nu  er  mig  selv  jeg  omtaler  er  det  ok  at  skrive at jeg er en  gammel hejre   :-) :-) - føler  mig  dog  ikke gammel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 56 minutter siden:

Kan du ikke være stille - jeg skal se fodbold :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Kan du ikke være stille - jeg skal se fodbold :D

Jeg  lover  at  være  helt  stille  hvis  jeg  må  give  dig  et  blowjob  mens  du  ser  bold   :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.

Nej, gu' er du ej gammel

Og hvad gør jeg selv ...hvis liderligheden er i vejen og frustrerer, som du skriver, jeg spiller pik, kaster mig over praktiske gøremål og undgår at gå på Eg.

Men heldigvis dyrkes liderligheden som oftest som en behagelig rus i kroppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  sødt  skrevet  - betegner  mig  selv  som  moden  - skøn  alder  at  være  medio  40.

Når  det  nu  er  mig  selv  jeg  omtaler  er  det  ok  at  skrive at jeg er en  gammel hejre   :-) :-) - føler  mig  dog  ikke gammel 

Selvom jeg har aldrig været din gæst, jeg synes efter din billede, du er en lækker milf, og håber på at snart kan selv tilføje en bedømmelse af dig efter personlige oplevelse :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  lover  at  være  helt  stille  hvis  jeg  må  give  dig  et  blowjob  mens  du  ser  bold   :-) :-)

Jeg er ikke interesseret i fodbold :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 2 minutter siden:

Nej, gu' er du ej gammel

Og hvad gør jeg selv ...hvis liderligheden er i vejen og frustrerer, som du skriver, jeg spiller pik, kaster mig over praktiske gøremål og undgår at gå på Eg.

Men heldigvis dyrkes liderligheden som oftest som en behagelig rus i kroppen.

Nok  en  god  idé  at  onanere  endnu  en  gang  og  så  fokusere  på  andet  end  sex  i et  par  timer  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Nok  en  god  idé  at  onanere  endnu  en  gang  og  så  fokusere  på  andet  end  sex  i et  par  timer  <3

Helt sikkert og kunne du så ikke være så venlig at sende mig et par foto af det, så jeg kan komme videre i livet, når nu du jo er skyld i, at jeg er gået helt i stå :P

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Helt sikkert og kunne du så ikke være så venlig at sende mig et par foto af det, så jeg kan komme videre i livet, når nu du jo er skyld i, at jeg er gået helt i stå :P

Tvivler  på  du  vil  se  fotos  af  en  opsvulmet  klitoris  og  en  drivende  våd  fisse  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Tvivler  på  du  vil  se  fotos  af  en  opsvulmet  klitoris  og  en  drivende  våd  fisse  :-)

Hold nu lige op

Det er sgu ikke fair:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...