Hop til indhold
Todd

Line C i det mørke jylland

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Line C i Vejle.

Hvilken oplevelse jeg fik. Line mødte mig med et dejligt smil og forkælede mig resten af tiden.Line skal helt sikkert besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

 

Come on, det er ringe! 

Det må være en kandidat til årets mest mangelfulde anmeldelse, men godt for dig, at du fik en god tur, vi andre kan ikke bruge det til så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Todd skrev, den 26/10/2019 at 18:50:

Så fik jeg besøgt Line C i Vejle.

Hvilken oplevelse jeg fik. Line mødte mig med et dejligt smil og forkælede mig resten af tiden.Line skal helt sikkert besøges igen.

Hej smukke tak for din anmeldelse jeg nyder hver gang vi ses om det er i Kbh eller Jylland ;)

Glæder mig til vi ses igen om 14 dage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 26/10/2019 at 22:29:

 

Come on, det er ringe! 

Det må være en kandidat til årets mest mangelfulde anmeldelse, men godt for dig, at du fik en god tur, vi andre kan ikke bruge det til så meget

Tak for dit svar til hans anmeldelse for mig betyder det ikke så meget hvor meget han skriver men kan godt se det fra din side at man gerne vil have en lidt større uddybelse :)

Men måske du skulle spørge ind til det istedet for;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line c skrev, 1 time siden:

Hej smukke tak for din anmeldelse jeg nyder hver gang vi ses om det er i Kbh eller Jylland ;)

"Anmeldelse"... vil jeg nu ikke kalde det, men mere en oplysning om at han havde en godt oplevelse.

Wikipedias beskrivelse af ordet "anmeldelse".
"En anmeldelse er en kritikers vurdering af litteratur, musik, kunst eller film. En kritiker kaldes ofte anmelder.
En anmeldelse af en koncert, en bog eller et andet kunstværk indeholder en beskrivelse af værket, giver en bedømmelse af det, en begrundelse for bedømmelsen og en samlet vurdering på den baggrund
".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 8 minutter siden:

anmeldelser eller ej, den krop der taler til mit dyriske jeg og ber mig komme igang med at forsøge at få en aftale hurtigst muligt ;)

Du skal vel være velkommen frække :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line c skrev, for 12 minutter siden:

Du skal vel være velkommen frække :P

måske du kunne give et pres når du er i vejle næste gang, Valby bliver lidt for langt at køre med et hoved der ikke fungerer optimalt ;)

 

Redigeret af Midtby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 11 minutter siden:

måske du kunne give et pres når du er i vejle næste gang, Valby bliver lidt for langt at køre med et hoved der ikke fungerer optimalt ;)

 

Aftale :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 9 minutter siden:

måske du kunne give et pres når du er i vejle næste gang, Valby bliver lidt for langt at køre med et hoved der ikke fungerer optimalt ;)

 

se hvad du gør ved mig med den krop, du skal bestemt ikke give mig et pres, men hellere et prej. men kan se du har forstået :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Line c skrev, for 3 timer siden:

Tak for dit svar til hans anmeldelse for mig betyder det ikke så meget hvor meget han skriver men kan godt se det fra din side at man gerne vil have en lidt større uddybelse :)

Men måske du skulle spørge ind til det istedet for;)

Ahhh, det mener du vist ikke, eller. 

Hvorfor skulle jeg dog det? En anmeldelse, bør da som minimum indeholde et link til den omtalte. Ved godt det kan være svært med link, hvis den omtalte ikke har annonce på. I har åbenbart mødt hinanden flere gange, hvilket kun gør anmeldelsen endnu ringere og useriøs. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...