sleipnir 306 Skrevet 26. Oktober, 2019 Jeg var forbi et af mine goto stedet hvor jeg igennem længere tid har hygget mig med den samme pige. Jeg skrev i går sent at jeg køre gennem Silkeborg og om jeg kunne komme ind og få et blæs undervejs. Som jeg har gjort mange gange før. Pigen skriver selvfølgelig, det er også længe siden osv.. Jeg møder op og en helt anden pige lukker mig ind og den tidligere pige var ikke at finde. Jeg blev lidt forvirret og spurgte lidt ind til det, men uden at komme nogle vejende. Som hun sagde "people change" som om hun faktisk var den person jeg skulle møde.. Min normale pige var lidt større I den men super sød og service orienteret.. Den nye er lille og petit og super smuk.. Så jeg tænkte "ok vi ser hvad det bliver til" Normalt gir er jeg kun 500 for 30 minutter fordi jeg har besøgt så meget gennem tiden, så jeg havde kun 500 med.. Pigen tog imod pengene og nævnte ikke et ord om det var for lidt eller noget. Hvilket jeg jo havde frygtet.. Men da så vi skulle i gang måtte jeg ikke det ene og ikke det andet.. Det var tydeligt at hun ikke var ok med den lave betaling.. Men jeg måtte røre ved de små fine og smukke ungpige bryster mens hun red mig. Det var ok, specielt til pengene. Pigen er meget smuk, lille petit mørk pige som siger hun er fra Cuba. Ikke pigen på disse Billeder i denne annonce Men bestemt min smag. Jeg komme igen, for måske at få en rigtig omgang god sex med denne nye unge pige. Som rigtig mange andre af de mørke gp'er er det vigtigt at have kemi, ellers yder de kun sjældent den service man betaler for. Jeg kom lidt skævt ind på denne pige i dag, men jeg vil forsøge igen. Stedet er uændret fra tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bollebob 23 Skrevet 26. Oktober, 2019 sleipnir skrev, for 3 timer siden: Jeg var forbi et af mine goto stedet hvor jeg igennem længere tid har hygget mig med den samme pige. Jeg skrev i går sent at jeg køre gennem Silkeborg og om jeg kunne komme ind og få et blæs undervejs. Som jeg har gjort mange gange før. Pigen skriver selvfølgelig, det er også længe siden osv.. Jeg møder op og en helt anden pige lukker mig ind og den tidligere pige var ikke at finde. Jeg blev lidt forvirret og spurgte lidt ind til det, men uden at komme nogle vejende. Som hun sagde "people change" som om hun faktisk var den person jeg skulle møde.. Min normale pige var lidt større I den men super sød og service orienteret.. Den nye er lille og petit og super smuk.. Så jeg tænkte "ok vi ser hvad det bliver til" Normalt gir er jeg kun 500 for 30 minutter fordi jeg har besøgt så meget gennem tiden, så jeg havde kun 500 med.. Pigen tog imod pengene og nævnte ikke et ord om det var for lidt eller noget. Hvilket jeg jo havde frygtet.. Men da så vi skulle i gang måtte jeg ikke det ene og ikke det andet.. Det var tydeligt at hun ikke var ok med den lave betaling.. Men jeg måtte røre ved de små fine og smukke ungpige bryster mens hun red mig. Det var ok, specielt til pengene. Pigen er meget smuk, lille petit mørk pige som siger hun er fra Cuba. Ikke pigen på disse Billeder i denne annonce Men bestemt min smag. Jeg komme igen, for måske at få en rigtig omgang god sex med denne nye unge pige. Som rigtig mange andre af de mørke gp'er er det vigtigt at have kemi, ellers yder de kun sjældent den service man betaler for. Jeg kom lidt skævt ind på denne pige i dag, men jeg vil forsøge igen. Stedet er uændret fra tidligere. kan man købe sig til rigtige tunge kys ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 306 Skrevet 27. Oktober, 2019 bollebob skrev, for 13 timer siden: kan man købe sig til rigtige tunge kys ? Det kan jeg ikke svare på endnu.. Men jeg vil forsøge næste gang jeg besøger pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg