Hop til indhold

Recommended Posts

kosteskaftet skrev, den 23.10.2019 at 17:05:

Hertil vil jeg så bare kortfattet nævne, at der har været op til flere beretninger omkring Malii som barebacker med og uden samtykke (hvilket jeg ved er én af dine kæpheste - hvad jeg sagtens kan forstå...). Side 2 af denne tråd omhandler emnet (begyndende fra ca. midten af siden):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61085-malii-igen-og-om-at-besøge-ladyboys/page/2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi, og det var super oplevelse som altid. Har ikke været ude for noget knep uden kondom, de 5 gange jeg har besøgt hende gennem tiden. Så næst efter Nadie ligger hun klart på min liste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har været forbi i går, sikke en dejlig oplevelse, pt den dejligste ladyboy jeg har været samme med <3

jeg har heller ikke oplevet noget med uden gummi:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans70 skrev, den 11.11.2019 at 16:04:

 Jeg har været forbi i går, sikke en dejlig oplevelse, pt den dejligste ladyboy jeg har været samme med <3

jeg har heller ikke oplevet noget med uden gummi:)

Har været forbi Malii idag til en super dejlig oplevelse.Hu er ubetinget den smukkeste ladyboy i DK - selv når hendes næsten tvilling Nadia tages i betragtning. Malii ville gerne starte med at give massage, det har jeg aldrig oplevet før, normalt går hun lige på og hårdt / blidt :-) Det var dog kun benene der fik en let omgang, så gik hun ellers igang efter at have smidt næsten alt tøjet. Vi var hele vejen rundt begge to, der blev kneppet med gummi på os begge, blow var uden.  Alt i alt fantastiske 45 min for 1300 :-)

Malii oplyste, at hun har boet i Aarhus de sidste 4 år, men kun arbejder når hun er i København. Hun blir i Vanløse til lidt før jul, så se at få bilen drejet mod Vanløse og giv dig selv en forrygende god oplevelse. 

ps. Malii var min allerførste ladyboy for mere end 4 år siden i det gule hus i Rødovre - et dejligt gensyn :-)

.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 19.11.2019 at 14:33:

Har været forbi Malii idag til en super dejlig oplevelse.Hu er ubetinget den smukkeste ladyboy i DK - selv når hendes næsten tvilling Nadia tages i betragtning. Malii ville gerne starte med at give massage, det har jeg aldrig oplevet før, normalt går hun lige på og hårdt / blidt :-) Det var dog kun benene der fik en let omgang, så gik hun ellers igang efter at have smidt næsten alt tøjet. Vi var hele vejen rundt begge to, der blev kneppet med gummi på os begge, blow var uden.  Alt i alt fantastiske 45 min for 1300 :-)

Malii oplyste, at hun har boet i Aarhus de sidste 4 år, men kun arbejder når hun er i København. Hun blir i Vanløse til lidt før jul, så se at få bilen drejet mod Vanløse og giv dig selv en forrygende god oplevelse. 

ps. Malii var min allerførste ladyboy for mere end 4 år siden i det gule hus i Rødovre - et dejligt gensyn :-)

.

1955

Min tur i dag. Malii var som altid uoverfruffen. Smuk, sød, fræk, ja og til slut direkte uartig.

1000 kr for 30 min. Jeg stak hende 200 ekstra, og det kom jeg ikke til at fortryde.

Lad mig blot citere Frank Zappa fra 1979:

"I have been in you, baby
And you have been in me
And so you see we have be so together
I thought that we would never
Return from Forever"

Hun sagde hun ville blive i Bagsværd julen over, og at hun gerne vil modtage julemænd med julegaver.

Som for 1955 var det Malii der tog min ladyboy-mødom. I mit tilfælde dog kun for to år siden.

-cyklisten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cyklisten skrev, den 9/12/2019 at 21:25:

Min tur i dag. Malii var som altid uoverfruffen. Smuk, sød, fræk, ja og til slut direkte uartig.

1000 kr for 30 min. Jeg stak hende 200 ekstra, og det kom jeg ikke til at fortryde.

Lad mig blot citere Frank Zappa fra 1979:

"I have been in you, baby
And you have been in me
And so you see we have be so together
I thought that we would never
Return from Forever"

Hun sagde hun ville blive i Bagsværd julen over, og at hun gerne vil modtage julemænd med julegaver.

Som for 1955 var det Malii der tog min ladyboy-mødom. I mit tilfælde dog kun for to år siden.

-cyklisten

 

Så tog Malii en pause indtil juni. Fik sagt pænt farvel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...