Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Tilbragte en time hos Tiffany hos Mansiongirls i dag. Jeg har mødt hende før i tiden, men hun har ikke været i Danmark i nogen år

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=154

Hendes billeder er 100% ægte og de er taget for nyligt. Hun har en helt fantastisk krop, et sødt ansigt og en sød og stille/spag væremåde. Hun har lært at tale bedre engelsk end sidst hun var i landet, og nu er hun blevet mere forståelig omend man bør holde sig fra de mere komplicerede engelske gloser, hvis hun også skal forstå en.

Det startede godt med blide tungekys og petting og en fornemmelse af at have genfundet en tidligere elskerinde. Derefter gik det over i mere traditionel sex med cowgirl og til sidst doggy til at afslutte første omgang.

Behagelig massage og snak i mellemtiden før anden omgang gik i gang. Den varede langt og længe - desværre kunne jeg ikke komme selv om jeg var tæt på en stor del af tiden, så til sidst måtte vi give op. Nok mest min fejl vil jeg mene, men allermest et skæbnens pus fra moder natur.

Tiffany er den lidt mere passive type, så man skal selv tage teten.

Tiffany har forøvrigt lavet en lille smule film en gang under navnet Tara Red:

http://www.indexxx.com/models/1755/tara-red/

Alt i alt en times selskab og sex godt over middel med en vældig smuk kvinde. Jeg har prøvet bedre timer, men jeg har også prøvet en del.

På en Skala fra 1 til 10 (10 er bedst):

Udseende ansigt: 9

Udseende krop: 9,5

Imødekommenhed: 8

Indlevelse (illusionen om en GF): 7

Engelskkundskaber: 5

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.