Hop til indhold
Honky-Dory

Nadia, Aarhus "Ny nadia tilbud 400"

Recommended Posts

Det er såmænd heller ikke en konklusion jeg kommer frem til uden at høre fra nogen der evt. har været der.. De ser bestemt mistænksomme ud, men finder ikke noget ved google-søgning på billederne så tænkte jeg ville tage chancen og høre blandt de erfarne herrer i forummet her - kunne jo være man var heldig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Aalborg.

Jeg blev meget i tvivl. Hun er i dag Mørkhåret men mindst lige så lækker som hende på billedet. Der mangler et billede hvor hendes ansigt vises fra siden for at jeg kan være 100% sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moeffe skrev, den 27.10.2019 at 20:08:

Jeg har besøgt hende i Aalborg.

Jeg blev meget i tvivl. Hun er i dag Mørkhåret men mindst lige så lækker som hende på billedet. Der mangler et billede hvor hendes ansigt vises fra siden for at jeg kan være 100% sikker.

Tak for svaret moeffe - noget overrasket over den tilsyneladende er god nok. 

Hvordan var service/oplevelsen generelt og stemningen generelt? En glad pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honky-Dory skrev, den 28.10.2019 at 21:45:

Tak for svaret moeffe - noget overrasket over den tilsyneladende er god nok. 

Hvordan var service/oplevelsen generelt og stemningen generelt? En glad pige?

Servicen var okay. Hende jeg mødte var max 25 vil jeg sige. ikke kraftig og absolut skøn. 
Jeg valgte 45 min. Med to udløsninger. Først en 69 og hun ef helt glat og fissen var lækker og nyvasket og blødere en mulen på en hest. 2. Tur måtte hun virkelig arbejde for sagen og sluttede den tur af med hånden hvilket også var virkelig lækkert.

 

Redigeret af moeffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...