Hop til indhold
gbparkbh

GB 19 nov i Kbh. Helst uden.

Recommended Posts

Kvinden her ønsker sig et frækt gangbang med minimum 10 deltagere. Og hun elsker at gøre det uden og blive fyldt med sæd. 

Det bliver første gang og datoen er tirsdag den 19 november kl 18.30 til 19.30 (ved flere end 10 deltagere forlænger vi til kl 20). Stedet er i København.

Det koster 1.000 at deltage. Ønsker du at bruge gummi har du det selv med. 

Q er en fræk, moden og sexglad kvinde på 47, erotisk buttet med et par store og faste bryster str. 85/C/D. Strittende og hårde brystvorter der gerne må nives og trækkes i. Hun er helt glatbarberet og med en fræk piercing lige over klitten. 

Hun sutter pik uden og vil helst blive kneppet uden. Hun vil gerne prøve to i fissen på en gang. Også mulighed for anal. Hun vil helst have så meget sperm i fissen som muligt men ellers må du sprøjte overalt undtagen mund og ansigt. 

Hun håber på en fræk oplevelse med mange mænd til at bruge hende. 

Er du seriøst interesseret kan du reservere din plads pr mail. Kun skandinavisk udseende mænd. Der kommer billeder og annonce senere. 

Skriv til: [email protected] med navn, alder og mobil (så vi kan sende adressen på dagen). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

1000 kr. for en time sammen med mindst 9 andre fyre. 
Jeg har nok aldrig rigtig forstået konceptet, udover at arrangøren gerne vil tjene en masse penge på kort tid. 
Undskyld afsporingen. -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 27 minutter siden:

1000 kr. for en time sammen med mindst 9 andre fyre. 
Jeg har nok aldrig rigtig forstået konceptet, udover at arrangøren gerne vil tjene en masse penge på kort tid.

Hvis man blot ser det som "pris gange tid divideret med antal fyre om pigen" for at få et facit der giver dig tilstrækkelig tid i pigen , så er der nok ikke så meget at "forstå" - udover at gangbangs ikke er for dig :) At afkorte det til at "arrangøren vil tjene en masse penge" er lige lovligt simpelt vil jeg mene - nu er vi trods alt i et forum for købe-sex; penge må antages at ha' noget at sige.

Gangbang er lige så vel en fetish for nogle, som anal-, urin-, osv.-sex kan være det for andre

 

 

Men ja, lad tråden her være til for dem som melder sig til @gbparkbh's event, hvortil jeg vil sige:

 

Det lyder frækt; jeg vil dog afvente billeder før jeg lægger billet ind på deltagelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Det er bestemt noget for mig, bare ikke til den pris med det antal deltagere. Ellers har du langt henad vejen ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 15 timer siden:

Det er bestemt noget for mig, bare ikke til den pris med det antal deltagere. Ellers har du langt henad vejen ret ;)

Så vi andre kan udlede af dine 2 indlæg: der er ikke så meget, du ikke forstår, og du har ikke så mange penge. Du skal ikke være ked af det, du er god nok som du er ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Johnnybg skrev, for 10 minutter siden:

Så vi andre kan udlede af dine 2 indlæg: der er ikke så meget, du ikke forstår, og du har ikke så mange penge. Du skal ikke være ked af det, du er god nok som du er ;-)

Du kan også læse det omvendt, og jeg måske bare passer bedre på dem jeg har....  
Men at JEG synes det er for dyrt ift. antal deltagere, skal jo ikke afholde dig fra at tage afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder spændende. Gangbang er jo ikke noget der tilbydes hver dag - så det er helt OK at man lige vil teste markedsprisen af på det. Jeg glæder mig til at se billeder af prinsessen...

 

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Northern
gbparkbh skrev, den 26.10.2019 at 09:46:

Kvinden her ønsker sig et frækt gangbang med minimum 10 deltagere. Og hun elsker at gøre det uden og blive fyldt med sæd. 

Det bliver første gang og datoen er tirsdag den 19 november kl 18.30 til 19.30 (ved flere end 10 deltagere forlænger vi til kl 20). Stedet er i København.

Det koster 1.000 at deltage. Ønsker du at bruge gummi har du det selv med. 

Q er en fræk, moden og sexglad kvinde på 47, erotisk buttet med et par store og faste bryster str. 85/C/D. Strittende og hårde brystvorter der gerne må nives og trækkes i. Hun er helt glatbarberet og med en fræk piercing lige over klitten. 

Hun sutter pik uden og vil helst blive kneppet uden. Hun vil gerne prøve to i fissen på en gang. Også mulighed for anal. Hun vil helst have så meget sperm i fissen som muligt men ellers må du sprøjte overalt undtagen mund og ansigt. 

Hun håber på en fræk oplevelse med mange mænd til at bruge hende. 

Er du seriøst interesseret kan du reservere din plads pr mail. Kun skandinavisk udseende mænd. Der kommer billeder og annonce senere. 

Skriv til: [email protected] med navn, alder og mobil (så vi kan sende adressen på dagen). 

Jeg er på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...