Hop til indhold
peter jørgensen

Tanja Kloster

Recommended Posts

Jydske Tanja er ellers ret nem at Google og kan vist også ses live på web-cam:

http://dkwebcam.dk/profile/46048/JydskeTanja/guestbook

Alderen på 41 er + oms og moms - ellers er hun vist frisk på en tidlig morgensang.

Stedet i Lovsang: Pink Ladies er ret diskret og du kan bare køre rundt om huset til bagdøren, hvor Pink Ladies har indgang til 1. salen. Kører du mod solen rundt kan du stige ud over mod huset og bedre evt. undgå at træde ud i en vandpyt eller mudder - skal dog siges at det er lang tid siden jeg var der sidst en gang i foråret, hvor det havde regnet - og jeg har nævnt det overfor hende, at det måske var en god ide med lidt nyt perlegrus og planering - men det virkede so mom hun hellere ville vaske gulv og være ligeglad med ens bundmåtter i bilen.

Der er også mulighed for at gå til fordøren, hvis man er til lidt ældre danske og internationale/østeuropæiske damer og mørkekammersex. Desværre må man ringe på dagen for at få at vide, hvem der er på og så håbe, de har en profil på hjemmesiden - lidt svært at planlægge efter og jeg har mere eller mindre opgivet at bruge mere tid på stedet - som ellers med få midler kunne gøres rigtig rentabelt pga. beliggenheden, husets tilstand (nybygget efter en brand for ca. 15 år siden) og de diskrete adgangsforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jydske Tanja er ellers ret nem at Google og kan vist også ses live på web-cam:

http://dkwebcam.dk/profile/46048/JydskeTanja/guestbook

Alderen på 41 er + oms og moms - ellers er hun vist frisk på en tidlig morgensang.

Stedet i Lovsang: Pink Ladies er ret diskret og du kan bare køre rundt om huset til bagdøren, hvor Pink Ladies har indgang til 1. salen. Kører du mod solen rundt kan du stige ud over mod huset og bedre evt. undgå at træde ud i en vandpyt eller mudder - skal dog siges at det er lang tid siden jeg var der sidst en gang i foråret, hvor det havde regnet - og jeg har nævnt det overfor hende, at det måske var en god ide med lidt nyt perlegrus og planering - men det virkede so mom hun hellere ville vaske gulv og være ligeglad med ens bundmåtter i bilen.

Der er også mulighed for at gå til fordøren, hvis man er til lidt ældre danske og internationale/østeuropæiske damer og mørkekammersex. Desværre må man ringe på dagen for at få at vide, hvem der er på og så håbe, de har en profil på hjemmesiden - lidt svært at planlægge efter og jeg har mere eller mindre opgivet at bruge mere tid på stedet - som ellers med få midler kunne gøres rigtig rentabelt pga. beliggenheden, husets tilstand (nybygget efter en brand for ca. 15 år siden) og de diskrete adgangsforhold.

Efter det Tanja skrev til mig forleden så er butikken lukket pt.

Kan godt passe med det, snart længe siden der er blevet annonceret .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter det Tanja skrev til mig forleden så er butikken lukket pt.

Kan godt passe med det, snart længe siden der er blevet annonceret .

Mon ikke det kun er Pink Ladies eller bagdøren, der er lukket - mener bestemt jeg så en annonce på side 6 forleden med Laura (fordøren).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har været lidt stille omkring Tanja, men det har vist været praktiske problemer. Hun smed mig da en mail i mandags, at det havde drillet med strømmen. Så prøv at kontakte hende (jeg har endnu ikke været der endnu).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...