Hop til indhold
stein

Monika i Flensburg

Recommended Posts

Hej brødre.

Nogen der kan hjælpe med erfaringer om Monika hos Engelsburg (Kaiser) i Flensborg denne uge? Lejligheden til en lille indkøbstur byder måske så overvejelserne og planlægningen er igang.

Andre forslag modtages også gerne. Også om asiasiske piger i Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monika er anmeldt andetsteds og har altid fået gode ord med på vejen.

Jeg har selv haft fornøjelsen en enkelt gang og her var hun yderst indlevende. Monika har ikke

været i Flensburg længe, og mon ikke hun har fået lavet bryster siden da ?. Det talte hun ihvertfald om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Monika 4 gange i Fl - senest dog for 14 måneder siden. Hun er rigtig sød og fræk. Kan klart anbefales - jeg regner bestent med snart at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Sidste jeg besøgte hende havde hun fået lavet sine bryster og de var rigtig flotte. Vil osse meget gerne høre hvis nogen får besøgt hende i den her uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved det godt, at mange revancister ønsker grænsen ned til Eideren, men facts siger nu engang, at i 2013 ligger grænsen nord for Flensburg.

Så post venligst dine efterlysninger der, hvor de hører til. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er da helt i orden Moderator. Også at du gør dig morsom på min bekostning.

Men jeg synes nu ikke det fremgår af forsiden, hvor man umiddelbart under anmeldelser fra henholdvis Jylland, Fyn, Sjælland, Tyskland og øvrige udland finder henvisningen til efterlysninger, at denne er reserveret Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver Stein fuldstændig ret her.

På Board index står der i teksten til den tyske sektion: "anmeldelser, og KUN anmeldelser...."

Hvordan skal brugeren vide der så skal ligge efterlysninger derinde, når der nu ER en speciel sektion på Board index til anmeldelser, og som oven i købet IKKE nævner kun for danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...