Hop til indhold
Guest vardeboy

Vejlevej Tistrup/ Hodde.

Recommended Posts

Guest vardeboy

https://annoncelight.dk/showad/284386

Jeg måtte lige tjekke hende her ud. Det viste sig at være et nyt bordel, indrettet i et ældre hus lige ud til vejen. Man kører direkte ind i carporten,og går derfra ind i huset. Der er kamera overvågning så jeg. Bak ind i indkørslen,da udsigten er dårlig når man skal derfra. Diskret hvis man ikke er lokal,og nemt at finde med et stort gult nr på carporten.Fin og hyggelig indretning,pænt og rent. Det ser ud som noget man satser på fremover. Det er ikke pigen på billederne,men de ligner i den forstand at hun er fra Colombia,og kropsbygning er nogenlunde det samme. Flot røv og bryster. Nem at aftale med på sms,en halv time med SF til 800.Hun var rutineret,og troede at hun hurtigt fik mig gjort færdig så jeg kunne komme ud af døren. Men hun tog fejl, jeg har lært det hen ad vejen og jeg udnyttede tiden. Det fik hende til at slappe lidt af,og hun var egentlig meget sød,og lækker krop. Lidt engelsk kunne hun ,så kommunikation var ok. Jeg kommer sikkert igen når der kommer en ny pige,da stedet er fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...