Hop til indhold

Recommended Posts

Guest kenderen

jeg er lidt forvirret... du har mødt hende men spørger om andres erfaringer ? fortæl gerne - ja der er altid fornuftige deals hos pigerne i APEX men ikke de største skønheder synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, 1 time siden:

Han har vel mødt hende på vej ind til Yaya - og: er Yaya hende, de bl.a. andet er på det sidste billede ?

 

 

"Ya", ;), det er Yaya på billede 6+7 med pagehår, og igen på billede 10 med langt hår.

Også en rigtigt sød og frisk pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 22 timer siden:

Fortæl lidt mere om ya ya.  

Jeg har kun besøgt Yaya 3 gange, 

en sød pige, imødekommende, fræk, nyder lige så meget som hun yder, det er vigtigt for mig. Hun kan godt lide sit job. Det er flere år siden jeg kom på Apex og det var primært Suzy jeg besøgte men når hun var på ferie besøgte jeg altid Yaya. 

Men jeg har også besøgt både Bibi og Lena en enkelt gang, hver, men som sagt Yaya udgjorde dengang en fin substitut for Suzy hvis hun ikke var der. 

Jeg tænker der er flere der har et væsentligt større kendskab til Yaya end jeg:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, den 25.10.2019 at 19:01:

Fortæl lidt mere om ya ya.  

Hvorfor det, når nu tråden handler om en anden? Så vidt jeg husker, er der skrevet pænt meget om  Yaya i andre indlæg om Apex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter efterlyste vist pigen på billede 8 og 9.

Hun hedder May og er ganske rigtigt en smuk pige. Billederne er real. 


Da jeg mødte hende for et par måneder siden var hun meget venlig, glad og imødekommende. Havde helt sikkert besøgt hende igen, hvis ikke der var så mange andre fristelser... Prisen var standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 18 timer siden:

Back to Yaya -  der er noget smukkere end May, ingen der kan beskrive andet end hendes yndige ansigt ?

Og hvad med hende på billede 5, nogen viden og erfaringer ?

Jeg tror du har større held hvis du simpelthen OPRETTER en eftersøgning om netop Yaya, ja jeg lod mig rive med da jeg følte jeg kunne bidrage med noget omkring Yaya, men @Harran har en pointe. At fortælle om Yaya er jo dybest set en afsporing af tråden der omhandler pigen der tilsyneladende ifølge @Herrenice hedder May. Selv kan jeg ikke bidrage med noget om May, men sorry til at jeg medvirkede til afsporingen, @Dragondog1:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan have ret Glød, men nu er Apex og deres udvalg jo allerede nævnt - så mon ikke kenderne følger med alligevel ? Og hvis du har været hos Yaya tre gange må du da kunne fortælle lidt om, hvad jeg finder under tøjet og under ansigtsbilledet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 21 timer siden:

Back to Yaya -  der er noget smukkere end May, ingen der kan beskrive andet end hendes yndige ansigt ?

Der er flere der har beskrevet besøg hos hende.

Søg på Yaya og Apex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for genialt råd - som om jeg ikke har gjort det -  de første 15-20 stykker er fra denne tråd, en halv snes er fra andre steder i labdet og så er der uendelig lange tråde om bibi. Så når gløden nu har erfaring og jeg har stillet er præcist spørgsmål er det vel ikke så svært....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
storpikken skrev, for 18 minutter siden:

hej     er der nogle der har prøvet hende på 3 foto.

Ja - Suzy

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
storpikken skrev, for 25 minutter siden:

hej     er der nogle der har prøvet hende på 3 foto.

Det kan du banke den stive i næverne på! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...