Hop til indhold
BigGuy90'

BrunetteGabi Svendborg Kongebakken

Recommended Posts

Som helt ny kunde, ville jeg vælge en pige som har mange gode anmeldelser. Ærgerligt at ens første besøg skulle ende med et dårligt besøg. 

Kender desværre ikke pigen i link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er alm. Kotume ved et besøg? Selvfølgelig nyvasket osv, men udover det? Hvad skal man være opmærksom på og lægge mærke til? 

Hun snakker engelsk og svaret at mit engelske er ok og bedt om en tid, hvor hun er mest afslappet og komfortabel, så det ikke bliver noget fortravlet noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 43 minutter siden:

Som helt ny kunde, ville jeg vælge en pige som har mange gode anmeldelser. Ærgerligt at ens første besøg skulle ende med et dårligt besøg. 

Kender desværre ikke pigen i link

Hvad er alm. Kotume ved et besøg? Selvfølgelig nyvasket osv, men udover det? Hvad skal man være opmærksom på og lægge mærke til? 

Hun snakker engelsk og svaret at mit engelske er ok og bedt om en tid, hvor hun er mest afslappet og komfortabel, så det ikke bliver noget fortravlet noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må stadig sige at du skal starte med en som har positive anmeldelser i forvejen. Roxana kunne være den person, hvis du fortæller hende at det er dit første besøg ved GP, ellers er hun kendt for at være en Duracell kanin.

nyvasket, positiv og glad. Kommer dumhed den indstilling har du allerede en god begyndelse. Hvis pigen så ved du er nybegynder i dette game, så er du kommet langt. Men vælg nu en som er positivt anmeldt, eller start med thaimassage med FP,  det er knap så opstablet, som lige på sex. Der slapper man af først med en halvstiv på under massagen. Der kunne Nancy i Odense være en anbefaling, læs hendes anbefalinger, også fra Sjælland under navnet Pim

held og lykke med dit besøg, uanset hvad du vælger, ser jeg frem til en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...