Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Så blev det min tur til at lave en anmeldelse herinde, jeg havde den store fornøjelse at være sammen med Mia Line, hun er en rigtig sød og smuk pige, hun ser meget bedre ud i virkeligheden end på billederne. Du er ikke i tvivl om hun nyder det hun laver, hvad vi lavede af lagen gymnastik bliver mellem mig og hende, men for mit vendkommende vender jeg tilbage til hende :)

http://www.romantica.dk/profil.php?id=164 

Skrevet

Hej og tak for din anmeldelse!

Må jeg lige spørge, er hun en pige der kysser? Og er hendes bryster ægte vare eller dejlige store sillibabser? 
Skrevet

Dejligt.

Kunne en ung, dansk studineblondine tage den helt i bund. Det siges at folk fra Afrika er bedre udrustet dernede?

Skrevet
  • Author

Hehe jeg er skam pære dansk, så det ved jeg ikke noget om :)

ppd skrev, for 9 timer siden:

Dejligt.

Kunne en ung, dansk studineblondine tage den helt i bund. Det siges at folk fra Afrika er bedre udrustet dernede?

Skrevet
  • Author
2beaucoup skrev, for 10 timer siden:

Hej og tak for din anmeldelse!

Må jeg lige spørge, er hun en pige der kysser? Og er hendes bryster ægte vare eller dejlige store sillibabser? 

Ja det gør hun, og det er dejlige store silibabser :p 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.