Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var over og besøge Desire i går hos Pussy Galores:

http://www.pussygalores.dk/

Hun kom ind med høje hæle og mini kjole. Hun hævde virkelige dejlige ben og lækker røv. Håret var sat pænt op og hendes bryster ser lige godt ud som på billederne. Ansigtet vil jeg give 6 ud af 10. Men hey.. det er lidt over gennemsnittet, så jeg bestilte en luksusdansk, for jeg skulle bare knalde den prinsesse.

Hun spurgte mig om det var okay hun tog sine høje hæle af, da hun havde haft dem på hele dagen og var lidt træt af dem. Det tændte mig, hun har haft flere på besøg denne dag.

Jeg tog alt tøjet af og beholdt kun boksershorts på. Gik direkte mod hende og begyndte at kysse og smage på hendes læber. Hun kyssede intenst tilbage, men fortalte mig at hun var småkølet. Jeg ved ikke hvad der gik af mig, men jeg begyndte at kysse hende endnu mere liderligt og fortalte hende at det ikke gjorde noget. Det var lidt freaky at tænke på at jeg var ligeglad med det og blev endda tændt af meget det.

Hun tog sin kjole af og der var hun helt nøgen, hverken trusser eller bh. Jeg førte hendes hånd i mine boksershorts, så hun kunne mærke mig stive pik, der savler efter hende. Hun legede med min pik og nosser, mens vi slikkede hinandens tunge og læber. Jeg lagde mig på ryggen på sengen og fik gummi på. Hun begyndte at ride på mig og jeg kunne mærke hendes stramme miss. Det var sådan et dejligt syn. Hun lagde sig lidt ned så jeg kunne slikke hendes store bryster mens hun red på mig. Jeg blev så vild, at jeg tog hende ned og begyndte at kneppe hende i min yndlings stilling, nemlig missionær. Jeg lagde hele min krop mod hendes lækre krop og kneppede som et liderligt dyr. Vendte hende en lille smugle til side og bollede løs i hendes hul. Mand, det var skønt.

Vi prøvede også et par andre stillinger og til sidst igen missionær; og afsluttede oppe i hende med gummi på. Det var fandeme et dejligt knald.

Hun kan sagtens anbefales. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

ja jeg har også været forbi denne gudeskønne babe og hun er bare lækker, men hendes arrangenment og indlevelse kan være svingende, men når man er babsoman betyder det ikke det helt store, bare der er dejlige babser og her får hun top karakter

i like ( . )( . )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.