Hop til indhold

Recommended Posts

Kom tilfældigt forbi Natcha massage i onsdags og tænkte det måtte jeg lige prøve.. Ringede på døren og kom ind i et meget mørkt rum hvor der sad et par piger.. blev vist ind i et rum bagved med dør og meget hyggeligt.. ind kom en pige på cirka 30 år som snakkede godt dansk.. fik en rigtig god massage på ryg og ben men ikke nogen tilnærmelser til lillemand :-) 

Om på ryggen og hun begyndte med fødder og skinneben og kom op tæt på det sjove men stoppede og gik til det andet ben og begyndte nedefra igen og kom så til lillemand som begyndte stille og roligt at rejse sig for den unge dame :-) 

Hun begyndte med et stille og dejligt behageligt HJ og jeg spurgte efter mere men det var der ikke.. efter et stykke tid kom jeg så og så fik jeg stukket et stykke køkkenrulle i hånden så måtte jeg selv tørre op efter mig selv :D

Spurgte igen bagefter om jeg kunne få mere næste gang men ikke hos hende kun HJ.. er der nogen der har fået mere? 

Der sad en meget lille pige med briller da jeg kom ud.. hende ville jeg gerne se mere til ,men ikke hvis de kun giver Hj.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gh70 skrev, for 2 minutter siden:

Kom tilfældigt forbi Natcha massage i onsdags og tænkte det måtte jeg lige prøve.. Ringede på døren og kom ind i et meget mørkt rum hvor der sad et par piger.. blev vist ind i et rum bagved med dør og meget hyggeligt.. ind kom en pige på cirka 30 år som snakkede godt dansk.. fik en rigtig god massage på ryg og ben men ikke nogen tilnærmelser til lillemand :-) 

Om på ryggen og hun begyndte med fødder og skinneben og kom op tæt på det sjove men stoppede og gik til det andet ben og begyndte nedefra igen og kom så til lillemand som begyndte stille og roligt at rejse sig for den unge dame :-) 

Hun begyndte med et stille og dejligt behageligt HJ og jeg spurgte efter mere men det var der ikke.. efter et stykke tid kom jeg så og så fik jeg stukket et stykke køkkenrulle i hånden så måtte jeg selv tørre op efter mig selv :D

Spurgte igen bagefter om jeg kunne få mere næste gang men ikke hos hende kun HJ.. er der nogen der har fået mere? 

Der sad en meget lille pige med briller da jeg kom ud.. hende ville jeg gerne se mere til ,men ikke hvis de kun giver Hj.. 

Jeg har fået et virkeligt fint blow på stedet af en ældre massøse. Har skrevet en anmeldelse om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
gh70 skrev, for 6 timer siden:

Kom tilfældigt forbi Natcha massage i onsdags og tænkte det måtte jeg lige prøve.. Ringede på døren og kom ind i et meget mørkt rum hvor der sad et par piger.. blev vist ind i et rum bagved med dør og meget hyggeligt.. ind kom en pige på cirka 30 år som snakkede godt dansk.. fik en rigtig god massage på ryg og ben men ikke nogen tilnærmelser til lillemand :-) 

Om på ryggen og hun begyndte med fødder og skinneben og kom op tæt på det sjove men stoppede og gik til det andet ben og begyndte nedefra igen og kom så til lillemand som begyndte stille og roligt at rejse sig for den unge dame :-) 

Hun begyndte med et stille og dejligt behageligt HJ og jeg spurgte efter mere men det var der ikke.. efter et stykke tid kom jeg så og så fik jeg stukket et stykke køkkenrulle i hånden så måtte jeg selv tørre op efter mig selv :D

Spurgte igen bagefter om jeg kunne få mere næste gang men ikke hos hende kun HJ.. er der nogen der har fået mere? 

Der sad en meget lille pige med briller da jeg kom ud.. hende ville jeg gerne se mere til ,men ikke hvis de kun giver Hj.. 

Det er ikke normalt at man selv skal tørre op efter sig, nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 17 timer siden:

Det er ikke normalt at man selv skal tørre op efter sig, nogen steder.

Men hvis hun gav HJ på eget initiativ, så kostede det vel ikke noget - og egen optørring virker ganske fair :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...