Hop til indhold
Guest Pedro38

En ikke anmeldelse af Vaiolet i Aarhus

Recommended Posts

Guest Pedro38

Jeg skrev bare, hvad et besøg kostede, hvis vi sku sutte hinanden og jeg sku knalde hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Den groteske udveksling fortsætter.

Jeg skrev og spurgte, hvorfor hun var så uhøflig  - svar:

You are a fag. Mother Fucker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt nok mærkeligt:shock:

Er du sikker på du har fået fat i det rigtige nummer?

Har du evt. prøvet at kontakte hende via hendes WhatsApp? 

Mvh, 

Kernekarl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det var en forkert mail som var oplyst i annoncen:rolleyes:

Lad endelig høre hvis du får fat på hende på anden vis og hvordan oplevelsen var med hende;)

Jeg tror der er mange som har ventet længe på en anmeldelse af den skønhed:D

Mvh, 

Kernekarl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Mailadressen er korrekt, har googlet den, og den var også cut/paste fra hjemmesiden.

Fik fat på hende på whatsapp, hun var meget venlig her.

Men ville have 1400 for en halv time, hvis hun sku sutte uden gummi, så jeg sprang fra.

Jeg ved sku ikke, hvad der sker for de Shemales - er som om de tror, at man kan hive danske mænd i pikken, og så vælter det ud med cash. 

Har også skrevet med Kiki - hun sku ha 2000 for et besøg. 

Synes altså det er crazy, at når en mand får langt hår og patter, at så ryger prise for sindsygt i vejret. 

Tror jeg enter og ser, om Karen ikke snart er tilbage i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Pedro38 skrev, for 29 minutter siden:

Mailadressen er korrekt, har googlet den, og den var også cut/paste fra hjemmesiden.

Fik fat på hende på whatsapp, hun var meget venlig her.

Men ville have 1400 for en halv time, hvis hun sku sutte uden gummi, så jeg sprang fra.

Jeg ved sku ikke, hvad der sker for de Shemales - er som om de tror, at man kan hive danske mænd i pikken, og så vælter det ud med cash. 

Har også skrevet med Kiki - hun sku ha 2000 for et besøg. 

Synes altså det er crazy, at når en mand får langt hår og patter, at så ryger prise for sindsygt i vejret. 

Tror jeg enter og ser, om Karen ikke snart er tilbage i Aarhus.

du skal endelig forhandle på en venlig måde - det har jeg gjort med succes masser af gange - kr 800 for en halv time med sut uden gummi  og en gang knep bagefter er "going rate"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, 1 time siden:

Mailadressen er korrekt, har googlet den, og den var også cut/paste fra hjemmesiden.

Fik fat på hende på whatsapp, hun var meget venlig her.

Men ville have 1400 for en halv time, hvis hun sku sutte uden gummi, så jeg sprang fra.

Jeg ved sku ikke, hvad der sker for de Shemales - er som om de tror, at man kan hive danske mænd i pikken, og så vælter det ud med cash. 

Har også skrevet med Kiki - hun sku ha 2000 for et besøg. 

Synes altså det er crazy, at når en mand får langt hår og patter, at så ryger prise for sindsygt i vejret. 

Tror jeg enter og ser, om Karen ikke snart er tilbage i Aarhus.

Synes også 1.400 kr. for en halv time er liiige krydret nok! Forhandler næsten altid om prisen med dem og har gevinst i 9/10 tilfælde;)

Som kenderen siger; hvis du forhandler med dem på venlig vis går de ofte ned i pris.

Mvh,

Kernekarl

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 timer siden:

du skal endelig forhandle på en venlig måde - det har jeg gjort med succes masser af gange - kr 800 for en halv time med sut uden gummi  og en gang knep bagefter er "going rate"

I hvilken landsdel finder du den pris? I Kbh ligger gennemsnits prisen for 30 min på1.000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
1955 skrev, for 41 minutter siden:

I hvilken landsdel finder du den pris? I Kbh ligger gennemsnits prisen for 30 min på1.000

I Kbh - læs min kommentar... kun gennem venlig forhandling :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 15 minutter siden:

I Kbh - læs min kommentar... kun gennem venlig forhandling :-)

Jeg tror også det er muligt at forhandle, jeg er dog nervøs for, at det jeg så modtager af indlevelse vil blive tilsvarende reduceret, og så er de f.eks. 800 spildte penge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
1955 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror også det er muligt at forhandle, jeg er dog nervøs for, at det jeg så modtager af indlevelse vil blive tilsvarende reduceret, og så er de f.eks. 800 spildte penge...

Slet kke min erfaring - de 1000 kr er en "går den så går den" de er fint tilfredse med kr 800 - og nogengange kr 700... det afhænger også lidt af tidspunkt på dagen - selv foretrækker jeg midt på dagen og dér sidder de sikkert lidt og småkeder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kernekarl skrev, den 26/10/2019 at 12:39:

Vil mægtigt gerne høre om oplevelsen og om hun lever op til sine billeder;)

...ja, vil være kanon hvis billederne kunne valideres, så kommer resten op til hver enkelt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

jeg har ikke besøgt hende, som sagt var prisen for høj. Og jeg har ikke haft tid til at prutte om den. 

Hun har ivørigt både Twitter og facebook, så jeg tror at foto er ok.

Redigeret af Pedro38

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Update - har forsøgt at prutte om prisen, men hun holder fast i, at en halv time koster 1200 og sut uden er 200 ekstra.

Så det gider jeg ikke spilde min tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...