Hop til indhold

BBW Søges

Featured Replies

Skrevet

Hej kære brødre!

Igennem længere tid har jeg ledt efter nogle frodige og fyldige kvinder, men jeg synes udvalget lidt begrænset, jeg er på jagt efter en dansk gp. Gerne fra 85-90kg og op, jeg er også til de helt store kvinder/piger!:oops: Er der nogle i kan anbefale på Sjælland, aller helst gerne Vestsjælland, men Københavnsområdet er også velkomment :)

/fnico

Redigeret af Fnico

Skrevet

Jeg vil anbefale dig, at finde én pige der tiltaler dig - og så søge på hende herinde...

Skrevet

@Christina ssbbw kunne  være  en  mulighed. 

Skrevet

Putte og Sara på Ahornsgade 1, har haft glädjen med dem på lounge. Lounge finns inte där mera men damerne är kvar.

damernefordig.com

Skrevet
Norra Skåne skrev, for 7 minutter siden:

Putte og Sara på Ahornsgade 1, har haft glädjen med dem på lounge. Lounge finns inte där mera men damerne är kvar.

damernefordig.com

Sara er super sød, bløde runde kurver og så er hun rigtig fræk.

Sara er på vagt i morgen lørdag kan jeg se.

Redigeret af Captain

Skrevet
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

@Christina ssbbw kunne  være  en  mulighed. 

Det er sødt af dig at nævne mig, @Nemtøs, men jeg holder vinterferie indtil engang i foråret. Så @Fnico kan holde sig varm med de andre skønne frodige kvinder. Og så er han velkommen til at henvende sig når jeg er tilbage, hvis han mener han kan håndtere 150 kilo ægte rødhåret Super Size BBW. B)

Skrevet

Uha der var kommet mange svar!

der er vidst flere god bud og specielt har jeg kigget på @Christina ssbbw og hun er på bucketlisten, men holder desværre ferie!

ved nærmere søgning og jo mere jeg tænker over det, er jeg nok mere til de helt store damer faktisk! Jeg må søge lidt videre!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.