Hop til indhold
Fnico

BBW Søges

Recommended Posts

Hej kære brødre!

Igennem længere tid har jeg ledt efter nogle frodige og fyldige kvinder, men jeg synes udvalget lidt begrænset, jeg er på jagt efter en dansk gp. Gerne fra 85-90kg og op, jeg er også til de helt store kvinder/piger!:oops: Er der nogle i kan anbefale på Sjælland, aller helst gerne Vestsjælland, men Københavnsområdet er også velkomment :)

/fnico

Redigeret af Fnico

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jeg vil anbefale dig, at finde én pige der tiltaler dig - og så søge på hende herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Norra Skåne skrev, for 7 minutter siden:

Putte og Sara på Ahornsgade 1, har haft glädjen med dem på lounge. Lounge finns inte där mera men damerne är kvar.

damernefordig.com

Sara er super sød, bløde runde kurver og så er hun rigtig fræk.

Sara er på vagt i morgen lørdag kan jeg se.

Redigeret af Captain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

@Christina ssbbw kunne  være  en  mulighed. 

Det er sødt af dig at nævne mig, @Nemtøs, men jeg holder vinterferie indtil engang i foråret. Så @Fnico kan holde sig varm med de andre skønne frodige kvinder. Og så er han velkommen til at henvende sig når jeg er tilbage, hvis han mener han kan håndtere 150 kilo ægte rødhåret Super Size BBW. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha der var kommet mange svar!

der er vidst flere god bud og specielt har jeg kigget på @Christina ssbbw og hun er på bucketlisten, men holder desværre ferie!

ved nærmere søgning og jo mere jeg tænker over det, er jeg nok mere til de helt store damer faktisk! Jeg må søge lidt videre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...