Miller's Crossing 1969 Skrevet 24. Oktober, 2019 Åhh - jeg troede det ikke muligt. Jeg har lige mødt danske Anastasia, som er verdensklasse. Og nu Lizbeth. Må være min Top 2. Det var tredje gang med Lizbeth. . Og bedre og bedre. Lisbeth overgår alle i GFE og nærvær. Hun bringer mig tilbage til min ungdoms vår. Hun er så lækker og blid Tiden betyder lidt for hende. Nærvær og kundeservice står øverst på hendes liste. Jeg fik et blow uden som varede 20 min. Rendyrket nydelse med øjenkontakt. Uden sidestykke Lidenskabelig oplevelse med en utrolig intelligent kvinde. Vi havde tid til talk, og sikke en viden og erfaring af så ung en pige Lizbeth er her kun til og med søndag. Så tager hun en pause. Men hun kommer tilbage senere i november. Hvor dejligt. Jeg sparer sammen. Så er det sagt 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 25. Oktober, 2019 Jeg fristes til at spørge hvad f..... du arbejder med til dagligt, med alle de dejlige oplevelser du giver dig selv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. Oktober, 2019 (edited) Miller's har måske bare fået udbetalt sit julegratiale lidt tidligere i år Troede ellers at han mest var til mørk / sorthårede piger Jeg er da bare glad og taknemmelig for at han beriger os andre med div. fede skriv om hans togter Denne pige @LizbethPrecious1 er da også helt ekstra ordinær dejlig og smuk Igen tak til miller's og fortsat dejlig dag derude venner ///. Hunter Redigeret 25. Oktober, 2019 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 26. Oktober, 2019 Thai-fan72 skrev, den 25/10/2019 at 08:42: Jeg fristes til at spørge hvad f..... du arbejder med til dagligt, med alle de dejlige oplevelser du giver dig selv! Jeg tager næsten altid besøg på kun 30 min. For kort tid - ja helt sikkert, men jeg kan alligevel kun en gang inden for en times tid. Iøvrigt er jeg ved at gå kold. Må spare. Så jeg stadig kan besøge de bedste som Lizbeth og Anastasia Hunting for beaver skrev, den 25/10/2019 at 09:16: Troede ellers at han mest var til mørk / sorthårede piger Er jeg normalt også. Men der er undtagelser Hunting for beaver skrev, den 25/10/2019 at 09:16: Denne pige @LizbethPrecious1 er da også helt ekstra ordinær dejlig og smuk Ja - Hunter. Det er hun. Hvis du ikke har besøgt hende, så må du afsted. Men vent lidt med blomsterne (hun er min) og champagnen (Lizbeth drikker ikke alkohol). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 11. November, 2019 Lizbeth er tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. November, 2019 Miller's Crossing skrev, for 15 minutter siden: Lizbeth er tilbage Mon ikk det er muligt at få tid efter onsdag eftermiddag, når Miller er færdig med den smukke unge pige Tak for info Miller's 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 11. November, 2019 Miller's Crossing skrev, for 8 timer siden: Lizbeth er tilbage Hvordan overså jeg det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 11. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden: Mon ikk det er muligt at få tid efter onsdag eftermiddag, når Miller er færdig med den smukke unge pige Jeg er ikke så hurtig ude dennegang, da jeg allerede har bestilt tid hos en anden GP. Vender tilbage til dette besøg senere på ugen. Så gå ikke glip af chancen @Hunting for beaver. Så først i næste uge har jeg tid hos Lizbeth igen. Åhh hvor jeg glæder mig Ballsy skrev, for 26 minutter siden: Hvordan overså jeg det? Burde ikke kunne ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. November, 2019 Kære Miller's Jeg er sgu lidt i vildrede her Hjælp mig lige Jeg har IKKE de samme skrive evner som vores allesammen's @cobham Jeg har HELLER IKKE dit flotte udseende som dig kære @Miller's Crossing (Hr. Tom Hanks,, ) ,,, og jeg har SLET IKKE den skarpe hjerne som vores 3'broder @underdog40 Hvordan skulle jeg dog nogensinde kunne blive noget for @LizbethPrecious1 ,,, altså udover til grin Jeg har dog skrevet lidt med hende og hun virker sgu mega sød, klog og dejlig og en helt masse andet Håber så inderligt at jeg kan møde hende IRL Bedste tanker især til jer som allerede HAR besøgt hende // H. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 11. November, 2019 Go for it - Hunter. Lizbeth er det sødeste væsen blandt GP’ere eller i det hele taget Hos hende bliver ingen til grin. Det lover jeg dig. Og ja så er hun også klog og beleven. Og så er vi slet ikke kommet til sexen endnu Har du iøvrigt set, at der er en ny Hunter herinde - på jagt? Miller’s 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. November, 2019 Takker ven for lige at berolige mig lidt Hun lyder som det perfekte møde Definetly Det andet svarer jeg gerne på i hyggesnak,, Husk nu IKKE at afspore din ellers dejlige tråd, den skal jo KUN omhande Liz. / H. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 11. November, 2019 Du har ret. Ingen afsporing - heller ikke af trådstarter selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 12. November, 2019 Miller's Crossing skrev, den 25/10/2019 at 01:45: Åhh - jeg troede det ikke muligt. Jeg har lige mødt danske Anastasia, som er verdensklasse. Og nu Lizbeth. Må være min Top 2. Det var tredje gang med Lizbeth. . Og bedre og bedre. Lisbeth overgår alle i GFE og nærvær. Hun bringer mig tilbage til min ungdoms vår. Hun er så lækker og blid Tiden betyder lidt for hende. Nærvær og kundeservice står øverst på hendes liste. Jeg fik et blow uden som varede 20 min. Rendyrket nydelse med øjenkontakt. Uden sidestykke Lidenskabelig oplevelse med en utrolig intelligent kvinde. Vi havde tid til talk, og sikke en viden og erfaring af så ung en pige Lizbeth er her kun til og med søndag. Så tager hun en pause. Men hun kommer tilbage senere i november. Hvor dejligt. Jeg sparer sammen. Så er det sagt Tunge kysser hun, Blower hun uden gummi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 12. November, 2019 Ja i den grad til begge dele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 12. November, 2019 Miller's Crossing skrev, for 12 timer siden: Go for it - Hunter. Lizbeth er det sødeste væsen blandt GP’ere eller i det hele taget Hos hende bliver ingen til grin. Det lover jeg dig. Og ja så er hun også klog og beleven. Og så er vi slet ikke kommet til sexen endnu Har du iøvrigt set, at der er en ny Hunter herinde - på jagt? Miller’s Enig - det er ren kærlighed med Lizbeth 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 16. November, 2019 Ballsy skrev, den 12/11/2019 at 11:39: Enig - det er ren kærlighed med Lizbeth Ja Lizbeth får en til at føle sig som den eneste ene for hende i hele verden, man kan kun blive forelsket i hende, der var sgu mange danske piger der kunne lære hvad god service er af Lizbeth. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 22. November, 2019 Så besøgte jeg Lizbeth for fjerde gang. Og det bliver blot bedre og bedre Hold da op - hvor er den pige dog sød Dennegang havde jeg bestilt en hel time, men var først ude efter næsten halvanden. Vi dyrkede sex og snakkede, som om vi var gamle kærester. Jeg fandt blandt andet ud af, at hun er fan af gamle film blandt andet med Humphrey Bogart, William Holden mm, og så er hun Lahti - fan (finsk ishockey). Os så spillede hun Lana Del Rey musik under hele akten. Jo - det ville vores bror @cobham have syntes om Åhh - jeg savner hende allerede Miller’s 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. November, 2019 (edited) Bestilt en HEL time sådan knægt stor respekt for dette Og nu velkommen i de voksnes rækker Redigeret 22. November, 2019 af Hunting for beaver 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 23. November, 2019 Sikker på at Miller’s Crossing også er blandt hendes yndlingsfilm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 23. November, 2019 Du har ikke helt ret - Ballsy. Hun er glad for Coen-brødrene bl.a Fargo, men har ikke fået set Miller’s Crossing. Det har hun (måske) til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 23. November, 2019 Jeg mente selvfølgelig dig Hanks... Anyways, også med film har hun god smag, Fargo er deres bedste film Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg