Hop til indhold
detskallykkes

❤️❤️❤️❤️New New..Herning So lovely thai girl beautiful massage❤️

Recommended Posts

Har besøgt hende: 

https://annoncelight.dk/showad/227265

Rigtig fin oplevelse. Bestilte en times massage og FP med B2B

Hun er meget høflig, taler ikke dansk og kun lidt engelsk. Men lever op til den bedste thai service man kan forestille sig. Blev først tilbudt bad - men det var ikke mange minutter siden jeg var stået ud af bruseren. Hun klædte sig nøgen og bad mig om det samme. Dejlig og omhyggelig olie massage, hun er under hele massagen smilende, ups på om jeg nyder det osv

Forsigtig og omhyggelig BJ - dejlig sex og endnu mere massage. Tiden var gået - men hun inviterede mig med i bad hvor hele kroppen blev vasket og tørret. 

Kigger ikke på uret overhovedet - næsten en time og tyve minutter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
detskallykkes skrev, for 14 timer siden:

Har besøgt hende: 

https://annoncelight.dk/showad/227265

Rigtig fin oplevelse. Bestilte en times massage og FP med B2B

Hun er meget høflig, taler ikke dansk og kun lidt engelsk. Men lever op til den bedste thai service man kan forestille sig. Blev først tilbudt bad - men det var ikke mange minutter siden jeg var stået ud af bruseren. Hun klædte sig nøgen og bad mig om det samme. Dejlig og omhyggelig olie massage, hun er under hele massagen smilende, ups på om jeg nyder det osv

Forsigtig og omhyggelig BJ - dejlig sex og endnu mere massage. Tiden var gået - men hun inviterede mig med i bad hvor hele kroppen blev vasket og tørret. 

Kigger ikke på uret overhovedet - næsten en time og tyve minutter 

Lyder lækkert - hvad måtte du betale for den "tur"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...