Picasso 39 Skrevet 11. Februar, 2013 Hej herinde - jeg er helt ny her, men prøver at bidrage med min første anmeldelse. Fandt annoncen på annoncelight og efter en del skriverier fik jeg en aftale i stand. Egentlig er jeg ikke til xxl piger men sexlysten havde overmandet mig. Igennem skriverierne havde vi afstemt forventningerne og studinen virkede sød. Vi mødtes som aftalt hjemme hos studinen - og hun er en XXL pige. Det pirrede dog mig, at være sammen med en pige, hvor aldersforskellen var 28 år - så det skulle prøves. Vi startede med dybe våde tungekys og jeg legede med hendes tunge bryster. En god opvarmning, hvor også hun blev tændt. Vi gik videre med gensidig oralsex og dildoleg o alle huller. Hun er let og ligetil og alt jeg foreslog, ville hun gerne være med til. Afslutningsvis afsluttede hun med at give mig et blowjob. Hun kysser og sutter som en drøm. Hun annoncerer lejlighedsvis på Annoncelight og prisen var 600 for ca 45 minutter. Håber anmeldelsen kan bruges:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumslukkeren 100 Skrevet 12. Februar, 2013 Hej herinde - jeg er helt ny her, men prøver at bidrage med min første anmeldelse. Fandt annoncen på annoncelight og efter en del skriverier fik jeg en aftale i stand. Egentlig er jeg ikke til xxl piger men sexlysten havde overmandet mig. Igennem skriverierne havde vi afstemt forventningerne og studinen virkede sød. Vi mødtes som aftalt hjemme hos studinen - og hun er en XXL pige. Det pirrede dog mig, at være sammen med en pige, hvor aldersforskellen var 28 år - så det skulle prøves. Vi startede med dybe våde tungekys og jeg legede med hendes tunge bryster. En god opvarmning, hvor også hun blev tændt. Vi gik videre med gensidig oralsex og dildoleg o alle huller. Hun er let og ligetil og alt jeg foreslog, ville hun gerne være med til. Afslutningsvis afsluttede hun med at give mig et blowjob. Hun kysser og sutter som en drøm. Hun annoncerer lejlighedsvis på Annoncelight og prisen var 600 for ca 45 minutter. Håber anmeldelsen kan bruges:-) Har du et link? Eller er hun ikke aktiv på annoncelight pt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picasso 39 Skrevet 12. Februar, 2013 Hun annoncerer lejlighedsvis - men kan da skrive til hende og høre om jeg må videregive hendes mail adresse!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2013 Hun annoncerer lejlighedsvis - men kan da skrive til hende og høre om jeg må videregive hendes mail adresse!! Jeg har gennem de sidste par måneder skrevet til hendes mail 5 gange uden at få et svar tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 14. Februar, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/34018/varm-xxl-studine-soeger-nu-i-aften Varm xxl-studine søger nu i aften! 22/01-2013 (jylland-fyn) - 0 visning(er) En varm 21-årig, xxl-studine søger en gavmild, seriøs mand i aften/nat. Har stedet i holstebro Kontakt på [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 20. Marts, 2013 Besøgte hende den anden dag Hun er ikke bare XXL, men nok XXXL eller XXXXL, hun er virkelig stor! Men det er rigtigt at hun er rigtig sød og så sutter hun sateme godt! Hun var også med på anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 20. Marts, 2013 og hvis man er til sorte kys....så gi'r hun gerne det også, og hun er ikke fedtet med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyreren 17 Skrevet 17. December, 2013 Er det via mail man kontakter hende - eller er der mobil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens83 1 Skrevet 24. December, 2013 jeg har lige maile til hende hun sagt at hun er tilbage i danmark igen i februar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 14. Januar, 2014 Jeg besøgte hende for - vistnok 3-4 år siden. Da reklamerede hun med hendes vægt = 100kg. Hun var netop kommet ud fra badet, da jeg ankom. Jeg havde bestilt 2 timer, og det fik jeg til fulde. Hun kyssede gerne - meget ophidsende at blive kysset så intenst af en, der er næsten 40 år yngre end jeg. Hun slikkede ok og tog pænt imod bettemand første omgang, - det var dog lidt mere problematisk anden omgang, da hun blev utrolig våd og derved ikke virkede så stram. Alt i alt en ok sød stor pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 23. Januar, 2014 Jeg besøgte hende for - vistnok 3-4 år siden. Da reklamerede hun med hendes vægt = 100kg. Hun var netop kommet ud fra badet, da jeg ankom. Jeg havde bestilt 2 timer, og det fik jeg til fulde. Hun kyssede gerne - meget ophidsende at blive kysset så intenst af en, der er næsten 40 år yngre end jeg. Hun slikkede ok og tog pænt imod bettemand første omgang, - det var dog lidt mere problematisk anden omgang, da hun blev utrolig våd og derved ikke virkede så stram. Alt i alt en ok sød stor pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 23. Januar, 2014 Hej 1001 nat Har du set noget til hende siden.....mener er hun stadig at finde i Holstebro?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knepper ALT! 37 Skrevet 25. Januar, 2014 Hende har jeg også besøgt. Hun sutter vildt godt og elsker det. Jeg fik lov at kneppe hende i røven uden gummi og også sprøjte op i røven af hende og hun nød det. Hun har heller ikke noget imod at slikke dig i røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Januar, 2014 Hende har jeg også besøgt. Hun sutter vildt godt og elsker det. Jeg fik lov at kneppe hende i røven uden gummi og også sprøjte op i røven af hende og hun nød det. Hun har heller ikke noget imod at slikke dig i røven. ...tak for info, til dem der foretrækker sikker sex er der lidt at tænke på...no go herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 27. Januar, 2014 Jeg har også besøgt hende for godt et år siden, men jeg tro ikke hun er i Holstebro mere, hun svarer hverken på mail eller mobil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 27. Januar, 2014 Jeg har også besøgt hende for godt et år siden, men jeg tro ikke hun er i Holstebro mere, hun svarer hverken på mail eller mobil. Jens83 skriver 24 dec. Hun er tilbage i Danmark til februar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 28. Januar, 2014 så må vi se om det holder stik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 16. Februar, 2014 Desværre drenge, jeg snakkede med hende for en lille uge siden og hun har fået kæreste på og var stoppet i denne branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Desværre drenge, jeg snakkede med hende for en lille uge siden og hun har fået kæreste på og var stoppet i denne branche. Det ser ud til hun er startet igen. https://annoncelight.dk/annonce/133901/xxxxl-studine Xxxxl studine Oprettet idag kl. 07:21 Xxxl Studine på 22 år tilbyder det du har lyst til i dag Er 173 høj, stor Eskål og en stor pige Har stedet i Holstebro for kontakt skriv på [email protected] Redigeret 22. Juni, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 13. September, 2014 Jeg har lidt på fornemmelsen, at i blander de to store Holstebropiger sammen i den her tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 29. Marts, 2015 Hun annoncerer igen https://annoncelight.dk/showad/178449 Liderlig og varm xxxxl studine i Holstebro Midtjylland Hej kære mænd. Jeg er 23-årig studine, varm og kærlig. Jeg er en stor pige, altså meget stor pige, 173 høj og F105 i bh størrelse, desuden er jeg naturligt behåret forneden. Jeg kan tilbyde dig enten blowjob eller kærestesex med det hele, dog foregår sex med kondom og blowjob uden kondom. Jeg har stedet i Holstebro, og kører ikke ud. Kontakt på [email protected] Har tid i dag og i morgen eftermiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 30. Marts, 2015 Jeg har besøgt hende et par gange i år. Hun er en stor pige, men meget sød og nærværende. Hun har en speciel teknik, når hun slikker - ved ikke lige hvad hun gør, men det er voldsomt ophidsende. Det betyder, at jeg må stoppe hende ret hurtigt for ikke at komme i munden på hende. Sidste gang fik jeg lov til at slikke hende, og det var en stor fornøjelse - tydeligvis også for hende. Hun har vist været på ferie, men skulle være hjemme igen, så har mail'et med hende, at vi skal have afprøvet hendes franske - sikkert til et hurtigt resultat. "Viva la France" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 23. April, 2016 nogen der ved om hun tager i mod besøg for tiden??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HairyLover 68 Skrevet 25. April, 2016 Hun har været meget svær at få en aftale med det sidste års tid ca. Men for ca 3 uger siden lykkedes det endelig for mig igen. Dejlig, dejlig pige. Har vel besøgt hende en 20-30 gange de sidste par år vil jeg tro, og er gået glad og tilfredsstillet derfa hver eneste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 27. April, 2016 HairyLover skrev, den 25-04-2016 at 11:57: Hun har været meget svær at få en aftale med det sidste års tid ca. Men for ca 3 uger siden lykkedes det endelig for mig igen. Dejlig, dejlig pige. Har vel besøgt hende en 20-30 gange de sidste par år vil jeg tro, og er gået glad og tilfredsstillet derfa hver eneste gang. hvad giver du for det ? og hvad får du for pengene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg