HairyLover 68 Skrevet 29. April, 2016 Hvad jeg giver for det, er imellem studinen og mig. Jeg har fået forhandlet mig til en fordelagtig pris, og synes det må være op til den enkelte selv at få en pris på plads med hende.:-) Med hensyn til hvad jeg får for pengene, er det meget forskelligt. Nogle gange er det en hurtig omgang megafransk ( hun lader aldrig en dråbe gå til spilde...;-)) Andre gange har det været helt i den anden grøft, med stort set alt hvad hjertet begærer. Lige fra en ordentlig omgang slikken fisse på hende, fist til hun sprøjter så sengen bliver gennemblødt. For til sidst at ta hende dybt i hendes fantastiske store røv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 1. Maj, 2016 Annoncerer hun stadig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HairyLover 68 Skrevet 1. Maj, 2016 Nej, det gør hun ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lusconi Skrevet 13. August, 2016 Mr. Bean skrev, den 1/5/2016 at 12:02: Annoncerer hun stadig? HairyLover skrev, den 1/5/2016 at 19:11: Nej, det gør hun ikke. HairyLover skrev, den 1/5/2016 at 19:11: Jo hun gør så Nogen der har været der for nyligt? https://annoncelight.dk/showad/212565 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunc 9 Skrevet 14. August, 2016 Ja, fantastisk dejlig og naturlig pige, - skal helt sikkert besøges igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg