Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj alle søgende!

Tid til mit første oplæg herinde og efterlysning. Ansporet af profilen arkibal's anmeldelse af et lækkert sted uden for Aarhus, jeg bringer nogle citater her;

"Jeg sætter stor pris på de forskellige ydelser, som man kan købe ved thaiklinikker. Men idet jeg ligger og glæder mig til afslutning eller lagengymnastik, glemmer jeg nogen gange at værdsætte massagen på dens egne præmisser. Derfor besøger jeg jævnligt grønne massagekliniker for at stresse af og nyde selve berøringen. De fleste ligner hinanden i den forstand, at man går derfra med en behagelig fornemmelse i kroppen."

"Men det er helt uden sammenligning den mest lyserøde grønne massage, der kan fås i Østjylland. Hvis jeg undervejs får rejsning – og det er svært helt at undgå – masserer hun omhyggeligt en millimeter forbi den stive pik uden at blive det mindste fornærmet. Nosserne bliver altid strejfet gavmildt, men det slutter så også der. Jeg har spurgt – jeg har faktisk ligefrem tigget om mere, men det afviste hun smilende – og henviste så til den anden klinik i skødstrup, hvor man kan udleve den slags lyster."

Mit spørgsmål lyder, er der et sted i Aarhus C, hvor man kan opleve samme form for pirring?

 

Tak for tiden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lukas_A skrev, for 34 minutter siden:

Mit spørgsmål lyder, er der et sted i Aarhus C, hvor man kan opleve samme form for pirring?

 

Ikke mig bekendt, men som jeg skrev i en anden tråd, så tøffer Letbanen meget tæt forbi den i Skødstrup

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...