Hop til indhold
Guest El payaso

Hårtab

Recommended Posts

Gæst

Det er i mine øjne spild af penge. Effekten er minimal, og du skal bruge produktet to gange dagligt, hvor du skal sørge for, at din hovedbund forbliver tør i en periode, så det kan trænge ordentligt ind. Derudover kan det give kløe og ubehag, det har en relativt høj risiko for at gøre dig deprimeret eller nedtrykt, det kan påvirke dit blodtryk og alt muligt andet dejligt. Sidst, men ikke mindst, så oplever mange, at når de stopper med at bruge det, så mister de det vundne og mere til. Mit bedste råd er at lære at leve med den manglende hårpragt. Jeg valgte selv at klippe mig korthåret, og det har ærligt talt været ret rart ikke at skulle bekymre sig om mit hår overhovedet.

Hvis du endelig vil prøve, så ville jeg personligt nok gå pillevejen med Propecia/Finasterid, da det andet er for besværligt, men vær opmærksom på, at de også kan have mange dejlige bivirkninger, eksempelvis impotens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, for 17 minutter siden:

Det er i mine øjne spild af penge. Effekten er minimal, og du skal bruge produktet to gange dagligt, hvor du skal sørge for, at din hovedbund forbliver tør i en periode, så det kan trænge ordentligt ind. Derudover kan det give kløe og ubehag, det har en relativt høj risiko for at gøre dig deprimeret eller nedtrykt, det kan påvirke dit blodtryk og alt muligt andet dejligt. Sidst, men ikke mindst, så oplever mange, at når de stopper med at bruge det, så mister de det vundne og mere til. Mit bedste råd er at lære at leve med den manglende hårpragt. Jeg valgte selv at klippe mig korthåret, og det har ærligt talt været ret rart ikke at skulle bekymre sig om mit hår overhovedet.

Hvis du endelig vil prøve, så ville jeg personligt nok gå pillevejen med Propecia/Finasterid, da det andet er for besværligt, men vær opmærksom på, at de også kan have mange dejlige bivirkninger, eksempelvis impotens.

Jesus Christ jeg ville aldrig udsætte mig selv for den slags

Jeg valgte selv at bruge skraberen, da helikopter landingsplads dukkede op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
El payaso skrev, den 24.10.2019 at 23:37:

Ok, du har lidt erfaring med hårtab. Men ingen erfaring med brug af minoxidil? 

Nej jeg brugte ikke medicin mod hårtab, eller andet, fik at vide af flere læger at det var spild af penge og nogle ting havde kedelige bivirkninger, min stilkonsulent anbefalede mig Sean Connery look...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Verden er uretfærdig. Nogle køber midler for at bevare/få hår, mens andre bruger megen energi på at skrabe dem væk – måske med undtagelsen af en lille landingsstribe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den 26/10/2019 at 13:55:

Libido falder midlertidigt i et halvt års tid, ikke permanent. Og min læge sagde, at det bivirkningsvis måske forhindrede prostatakræft. Det er en bivirkning, jeg (og Trump) gerne tager med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes nogle mænd uden uden hår er sexy, så klær det dig at været helt kort barberet så vælge det frem for noget kemi. 
Og nogle mænd får god lærker stil med hatte, der skal du finde de hatte der passer til dig og din tøj stil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Isse gir fisse mine herre :lol: kører selv skrabet stil da mine tendinger forsvinder imod nakken.

Det er bare acceptere dit nye look og få det bedste ud af det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...