Hop til indhold

Recommended Posts

Har været en tur hos Mayuree (som overskriften antyder...) og fået en god omgang massage af den grønne slags.

Blev taget imod af en petit, køn thaikvinde, jeg bestemt gerne var gået "rød" med. Blev bedt om at gøre mig klar og så forlod hun lokalet. Da jeg havde kunnet læse mig til, at stedet var "grønt", var jeg lidt i tvivl om jeg skulle gå all in i afklædningen, men valgte at gøre det.

Hun kom ind efter jeg havde lagt mig på briksen - på maven - og dækkede mig til med et lunt "tørklæde". Spurgte lidt til om jeg havde ondt - og fortalte at der så ville komme en og tage sig af det.

Derefter blev der byttet rundt og den nyankomne gik i gang med en rigtig god omgang massage. Dybdegående og ikke bare en omgang oliesprøjt.

Jeg var lidt spændt på om der ville komme antydninger af noget ekstra, men den gode massage af ben var uden pirring. Tørklædet blev flyttet lidt rundt under seancen, men dækkede ikke umiddelbart for så meget.

Så blev jeg bedt om at komme om på ryggen. Der var tørklædet ikke blevet rettet på, så det kunne dække alt, så vendingen foregik med alt fremme. Måske bare en vurdering af udstyret ;) De skal vel også have lidt ud af det... Da jeg var kommet rundt, blev tørklæde atter lagt over, men denne gang blot dækkende strategisk.

Hun gik i gang med benene igen og der kom hun så tæt på, at jeg tænkte "hmm.... sker der mon alligevel noget?". Der var lidt reaktion "down south" og jeg tænker ikke, at hun kan have undgået at se det, sådan som tørklædet lå efter, at hun skiftede fra det ene ben til det andet. På et tidspunkt var jeg i tvivl om min fysiske reaktion havde gjort, så intet var skjult. Ikke noget jeg ville have noget imod, men så kunne hun da i hvert fald se, at det virkede. Men der skete desværre ikke mere fra hendes side. Ved godt jeg faktisk kom for den grønne massage. Men jeg havde naturligvis sørget for lidt ekstra kapital i lommen, hvis det nu skulle ske at udvikle sig. Og hun var da også både pæn, sød og med en fornuftig krop - så jeg kunne da godt have taget lidt imod. Også selvom der ikke var rullet gardin ned til haven bagved. Lidt exhibitionist er man vel altid :D

Anyway... Mere skete der ikke, men så er der lidt ekstra kapital til næste gang jeg tager afsted - for der bliver det rødt :) 

Jeg fik det jeg kom efter. 

Søde, venlige mennesker - kompetent massage - fint sted.

Jeg giver mine varmeste anbefalinger til "grøn" stue ;) 

 

NB. Jeg har ingen anelse om der er tidspunkter, hvor der er mulighed for andet en grøn massage. Kan være hvis "mutter" ikke er der selv eller det er på de sene aftentimer - eller kemien er eminent, så der faktisk er gensidig tiltrækning. Men jeg TROR, at de holder sig på den grønne side...

 

http://mayuree-thaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg igen i denne uge. Havde en modbydelig nakke-/hovedpine og tænkte de kunne gøre lidt ved den.

Indretningen af lokalerne er ikke optimal i forhold til "privacy". For da noget af afgrænsningen blot er gardiner, føler man lidt, at man ligger meget udsat. Og man kan høre hvad der foregår og snakkes om i øvrige rum. Det gør lidt ved stemningen, uanset at det er et "grønt" sted.

Jeg fik en super dejlig og velgørende massage. Og jeg må sige, at jeg sjældent har mødt så professionel en massøse. Det var yderst nærgående og pirrende, men hun gik ikke "over stregen". Nuvel, jeg kom faktisk til at håbe på et spørgsmål om mere. Men det kom ikke. Heller ikke selvom der havde været strejf af boller, mellemkød og flagstang. Da jeg blev bedt om at vende om, var flaget hejst og der var ikke noget dæk-håndklæde i nærheden (hvilket passede mig fint). Så hun havde frit udsyn. Og selvom hun selvfølgelig var bevidst om, at det var "let provokerende", så holdt hun det professionelt (i mine øjne). Selv da hun hentede en balje varmt vand og jeg tænkte "så kommer spørgsmålet", for nu havde hun jo noget at vaske af med. Så var det blot til afvaskning af olie på kroppen - inkl. flagstang.

Det var så pirrende, at jeg måtte klare tingene selv straks efter hjemkomst - og der var hun bestemt i mine tanker.

Thumbs up og kudos for en dejlig massage med masser af pirring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder i mine ører som om, hun venter på, at du skal bede om noget ekstra. Du kan ikke gå ud fra, at det altid er thaipigen, der vil være den der tager initiativ til ekstra. Det at hun ikke dækker dig til er et tydeligt tegn på, at der kan blive tale om i det mindste et håndjob....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg opholder mig i DK er jeg ugentligt hos Mayuree, og er 99% sikker på at dine erfaringer om Thaier og Thai massage , ikke holder stik Her, men man har jo lov ,

at drømme , sweet dreams!!!  og ja korrekt ,  her gives en særlig professionel massage ,  !  Mayuree selv , er på min top 10 liste efter en dags hård træning , jeg er tidligere topathlet

så hvad massage angår , taler jeg af erfaring !! God dag til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 10 timer siden:

Det lyder i mine ører som om, hun venter på, at du skal bede om noget ekstra. Du kan ikke gå ud fra, at det altid er thaipigen, der vil være den der tager initiativ til ekstra. Det at hun ikke dækker dig til er et tydeligt tegn på, at der kan blive tale om i det mindste et håndjob....

Der er intet at hente her. Hvis du spørger får du et venligt nej, og hun henviser til Lampoo længere nede ad gaden. 
Hendes assistenter siger også nej, nogle dog med tilføjelsen: Boss bliver tosset :) Men nogle af assistenterne arbejder også andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Der er intet at hente her. Hvis du spørger får du et venligt nej, og hun henviser til Lampoo længere nede ad gaden. 
Hendes assistenter siger også nej, nogle dog med tilføjelsen: Boss bliver tosset :) Men nogle af assistenterne arbejder også andre steder.

 

Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Der er intet at hente her. Hvis du spørger får du et venligt nej, og hun henviser til Lampoo længere nede ad gaden. 
Hendes assistenter siger også nej, nogle dog med tilføjelsen: Boss bliver tosset :) Men nogle af assistenterne arbejder også andre steder.

OK. Det er bare min erfaring fra andre steder. Men det er selvfølgelig ikke det samme som  det gælder alle steder-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også, at hun havde holdt den prof, selvom jeg havde spurgt... Baseret på hvad jeg har læst herinde tidligere - samt lokalerne og betjeningen. Men jeg var yderst tilfreds - som nævnt - uanset jeg ikke fik det tilbud. 

Min egen erfaring er, at hvis de vil, så kommer der et tilbud. Hvis det "kun" er HJ, så er det jo nemt tjente penge. Særligt i et tilfælde som dette, hvor der har været masser, der virker pirrende. Hun havde jo kunnet gøre mig færdig på 1-2 minutter og tjent 2-300 kr. ekstra... Hvis det primære havde været "ekstra", så havde jeg også besøgt et andet sted. Som jeg faktisk gjorde dagen efter.... Men der må lige komme en anmeldelse, når jeg får taget mig sammen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 20 timer siden:

Hun ser ellers godt ud må man sige

Mayuree selv er ret pæn. Hende jeg fik massage af var pæn/normal af udseende. Men damn good hands! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, for 42 minutter siden:

Mayuree selv er ret pæn

Jaaeee, men hun er skin og ben. Hun er iøvrigt mor til 4, hvilket jeg finder næsten naturstridigt med den lille spinkle krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja og som flere har været inde på, bla ÅE, ja så kommer det aldrig som i aldrig til at ske, never, 

Hun holder sin profil og vil aldrig overtræde, og et eller andet sted, derfor hun har fuld hus, hver dag

Ja sorry, men sådan er det bare, det kommer aldrig til at ske med extra, det kan så forekomme længere nede af gaden :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været et smut forbi og kan nikke genkendende til oplevelsen. Blev masseret af en ca 27-30 årig ung thai pige. Meget køn og med slank krop, engelsk talende. Dertil smilende og udførte en pirrende massage hvor hun helt klart var bevidst om, at hun stimulerede blodet til kalorius. Nogen der ved, om hun er at finde andre steder? Ikke nødvendigvis FP. Bare HJ da man savner det efter en time bag gardinet med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...