Hop til indhold
KøbenhavnerSnuden

Ung brasiliansk “trans” Østerbro- Kæmpe nej tak!

Recommended Posts

Fik lyst til lidt anderledes adspredelse og skrev til Monique som han kalder sig. Billederne så ok ud og regnede med at den feminine krop passede til ansigt. 
Mødte Monique på Østerbro i en privat lejlighed. 
Men da døren blev åbnet var det alt andet end jeg havde forestillet mig. Ja, kroppen er sikkert den på billederne men ingen paryk(som jo i mangel af langt hår normalt udgør en del af outfit). Tørklæde om hovedet og alt andet end feminint udtryk. Monique så usoigneret ud og var tydeligt meget påvirket af stoffer. Skar tænder og havde et sløret blik. Så jeg skyndte mig at sige pænt nej tak og gå igen. 
 

https://annoncelight.dk/showad/239733

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde også luret lidt på hende da kommunikationen er god og billederne trak lidt. Andre som har erfaringer?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre sige, at jeg har fuldstændig samme erfaring som KøbenhavnerSnuden. Fræk og god dialog på bl.a. Snap, men "hun" var helt væk fra ruden da jeg kom forbi, på ingen måde køn eller tillokkende, og i virkeligheden nok en stakkel. Jeg vendte om i døren og gik igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 29.10.2019 at 16:54:

Jeg må desværre sige, at jeg har fuldstændig samme erfaring som KøbenhavnerSnuden. Fræk og god dialog på bl.a. Snap, men "hun" var helt væk fra ruden da jeg kom forbi, på ingen måde køn eller tillokkende, og i virkeligheden nok en stakkel. Jeg vendte om i døren og gik igen. 

Ja du rammer hoved på sømmet. En stakkel er en god beskrivelse og når jeg tænker over det så har man ondt af personen. Det var ikke en i balance virkede det som om:/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...