Hop til indhold

gæstevisit - hvor

Featured Replies

Skrevet

jeg kender ikke rigtig noget til stederne i kbh og omegn. men overvejer at tage på gæstevisit der over..

så tænkte om nogen af jer der kender stederne kan give mig et hint til hvor pigerne har det godt. og de har nogle gode lokaler..

Skrevet

Mit forslag numero uno vil være Pussy Galores på 2000 Frederiksberg!

Se mere på hjemmesiden:

http://www.pussygalores.dk

Vh./TH :)

Pussy Galores var også min første tanke, chefen virker meget reel .

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

jeg kender ikke rigtig noget til stederne i kbh og omegn. men overvejer at tage på gæstevisit der over..

Jeg vil foreslå dig, at overveje Seduction Girls. En anerkendt klinik med gode forhold for pigerne.

http://www.seductiongirls.net/

Med venlig hilsen

:geek:

Skrevet

Jeg kan absolut tilslutte mig de tidligere forslag.... :)

Du skal nok have fokus på din annoncering, hvis du vælger at komme på gæstevisit i København.

De nævnte steder er ikke den billigste løsning, og man "drukner" nemt i mængden hvis man ikke forsøger at skille sig ud.

Du kunne jo kontakte stederne, og forhøre dig om mulighederne for en evt. "grøn" huslejeaftale.. :mrgreen:

Vh Ludvig.

Skrevet

De to førnævnte steder er absolut topprofessionelle steder med mange dejlige piger.

Og super behandling.

Hvis det er et mindre klasse sted du ønsker, så syntes jeg Club Bella er at foretrække.

http://www.clubbella.dk/

MvH

BB 8-)

Skrevet

Jeg ved ikke med jer, gutter, men Sisse, du kunne lægge dit næste gæstevisit hos mig.

Du får den ene side af min vandseng uden beregning. ;)

Skrevet

Arh, er du sikker på du ville tage en løgnedetektor på den der? Specielt den sidste del. :lol:

Skrevet

Det er den rigtig gode måde at bruge sit moderator login, til at kommentere.

Er det mig der har misforstået det?

For mig bruger man sit administrative login til rent faglige meddelelser, resten bruger man sit normale login til at sende?

Nå, heldigvis er der jo en ignorer funktion

Skrevet

Jeg ved ikke med jer, gutter, men Sisse, du kunne lægge dit næste gæstevisit hos mig.

jeg er ret sikker p du ender med søsyge hvis du skal ligge og skvulpe ved siden af *lol*

men tak for alle jeres forslag. har også ået nogle rigtig god over pm fra flere af pigerne. og er nu gået igng med at finde et sted. så pas på - måske dukker sisse og lillelise op et sted ikke langt fra dig :lol:

Skrevet
jeg er ret sikker p du ender med søsyge hvis du skal ligge og skvulpe ved siden af *lol*
Altså, Sisse, vandsenge fås også fulddæmpede. Jeg har selv været den lykkelige ejer af en i mange Herrens år :) :)
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.