Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en dag, hvor jeg ikke skulle noget. Valgte at besøge Nadia, som jeg har været sammen med for knap  et år siden - samme sted. Jeg besøger ikke thai- piger så tit. 

Dengang var hun hypet, og jeg kunne næsten ikke få en aftale i stand. Lutter gode reviews. Idag har hun ikke travlt, hvilket egentlig er lidt synd. For det var et dejligt besøg:wub:

Stedet er nok kendt af enhver, der er til asiatiske piger. Jeg kan godt li’ det. Nemt at komme til og rimeligt anonymt.  

Pigen er meget petit med nogle dejlige bryster og et kønt ansigt. Og en skøn dusk dernede:POg så er hun virkelig sød og serviceminded. 

Massage er jeg ikke så meget for, men hun gjorde sit bedste.  

Sexen var lækker, men jeg manglede tungekys og GFE.  Og hun var også en af de piger, som var overdrevent hygiejnisk med de våde servietter.  Men jeg fik et skønt face-sitting, og et dejligt blow, og da hun først red mig, så varede det ikke længe;)

Nadia er her et stykke tid endnu, og er I til Thai- piger, så kan jeg godt anbefale et besøg.  Hun har masser af ledig tid og er bare så sød:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også Nadia sidst hun var her, det var i foråret, og hvor hun i hvert fald var super hypet. Det var midt i en en stime af "top-shelf" i det gule hus. 

Men jeg var faktisk ikke så vild med det, teknisk set var det fint (husker ikke hun var udpræget hygiejnisk fikseret dengang), men hun manglede nogen af den intimitet som flere af de andre dengang kom med. Men, som nævnt, super serviceminded og også mere ekstrovert og snakkende. Men bare en meget pro oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...