Hop til indhold
Masonme

Minika et vidunderligt besøg

Recommended Posts

Hej 

Jeg er nødt til at dele min oplevelse med Minika.

Jeg er ny herinde som aktiv medlem. Indtil videre har jeg nydt godt af alle de gode indslag. Tak for dem! 

 

Nå jeg skulle passe et hus og havde det fra en lørdag til søndag så der var ingen stress og jeg fik op af lørdagen kigget på annoncelight og fandt Minika . Jeg havde kigget på hendes annonce mange gange men jeg blev sgu altid for nervøs inden hehe 

Men denne gang var der mod nok og jeg fik skrevet til hende om hun havde tid og lyst og det svarede hun ja til og vi aftale tid og hvor lang tid og jeg bestilte 30 min for 1000 kroner. 

Jeg havde en lille leg som handlede om hun skulle tage mig og den var hun med på. 

Hun ankom til huset og jeg lukkede op og hold kæft hvor var hun virkelig smuk og lækker! Og virkelig virkelig sød og helt vildt dejlige imødekommende. 

Vi kom ovenpå og fik det praktiske ordnet med pengene og så gik vi igang og hold nu op hvor er hun sexet og intens og helt vildt lækker og fræk. 

Hun tog mig simpelthen som jeg ikke er blevet kneppet før . Shit det var godt og frækt. Mens hun talte frækt og red mig. Wauw

Det var en fuldstændig vanvittigt god oplevelse. Tak Minika 

Jeg glæder mig helt vildt meget til næste gang vi ses :)

https://annoncelight.dk/showad/170713

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Minika på et motel for nogle år siden og JA, hun er dejlig, og jeg er ret sikker på at hun nyder hvad hun laver.

ikke noget skuespil , hun er intens og nærværende :—)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...