Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Siam, Jyllandsalle i Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Er lige kørt forbi Siam. I det samme går døren op og en lille slank og meget køn pige krydser gaden i en temmelig kort hvid badekåbe, med en skraldepose i hånden. 
Hun så umiddelbart ski... godt ud. Nogen der har været på besøg der? 

Til de vittige: Det er pigen der ser godt ud, posen lignede alle de andre :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Er lige kørt forbi Siam. I det samme går døren op og en lille slank og meget køn pige krydser gaden i en temmelig kort hvid badekåbe, med en skraldepose i hånden. 
Hun så umiddelbart ski... godt ud. Nogen der har været på besøg der? 

Til de vittige: Det er pigen der ser godt ud, posen lignede alle de andre :mrgreen:

Det kunne være June fra Amita.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Det kunne være June fra Amita.

Fordi hun ikke er hos Amita mere - eller bare et vildt skud fra hoften? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Fordi hun ikke er hos Amita mere - eller bare et vildt skud fra hoften? :)

Kun fordi din beskrivelse af pigen, passer fint på June

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det en meget konkret efterlysning, som jeg ikke kan svare på. Jeg er ellers kommet der en god del gennem mange år. Den ejer, som er registreret som indehaver af virksomheden, har også været arbejdende "Mutter" på stedet. Da jeg spurgte efter hende for nogle uger siden (og ikke ønskede en af de piger som var der) fik jeg en noget stram reaktion fra den relativt unge kvinde. Hun forstod og talte lidt dansk. Hun (som jeg søgte) er på ferie i Thailand og det så ikke ud til at være venlig ment, da den, for mig, ukendte nye holdt døren for mig på vej ud igen. Jeg har bemærket, at klinikken har været lukket nogle gange, når jeg kom forbi midt på dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hedonis skrev, for 7 timer siden:

Nu er det en meget konkret efterlysning, som jeg ikke kan svare på. Jeg er ellers kommet der en god del gennem mange år. Den ejer, som er registreret som indehaver af virksomheden, har også været arbejdende "Mutter" på stedet. Da jeg spurgte efter hende for nogle uger siden (og ikke ønskede en af de piger som var der) fik jeg en noget stram reaktion fra den relativt unge kvinde. Hun forstod og talte lidt dansk. Hun (som jeg søgte) er på ferie i Thailand og det så ikke ud til at være venlig ment, da den, for mig, ukendte nye holdt døren for mig på vej ud igen. Jeg har bemærket, at klinikken har været lukket nogle gange, når jeg kom forbi midt på dagen. 

Hun blev vel fornærmet over du hellere ville have mutter :D

Jeg har bemærket at klinikken er lukket en dag, eller noget af dagen, når der er udskiftning i staben. Gamle er rejst og nye ikke ankommet. Mutter er iøvrigt ret god til det der pjank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Mutter er iøvrigt ret god til det der pjank. 

Kære Aarhuselsker. Det er lige præcis derfor jeg ikke rigtig gider tage nogen chancer med de andre piger på det sted hvis hun er der, og heller ikke rigtig med nogen hvis hun ikke er der i dette tilfælde. Men jeg har da haft et par gode udenomsaffærer med hendes medhjælpere. Engang havde hun kortvarigt en trans i oplæring (var min fornemmelse) og hun blev sat i gang sammen med en anden. Uh.. det var godt. Fire hænder på én gang og transen blev så overladt til mig alene og jeg har aldrig - og jeg mener aldrig - oplevet en så blid og samtidig dybt stimulerende massage som den hun gav. Måske det var den meget opmærksomme og, måske, nervøst eksperimenterende nybegynder hvor hver en bevægelse ligesom skulle evalueres for min modtagelse. Don´t know exactly. Det var himmelsk. Men blev afbrudt da jeg jo oprindeligt havde bestilt tiden med den unge kvinde. Jeg har mange gange siden fortrudt at jeg ikke bare fortsatte!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hedonis skrev, for 5 timer siden:

Kære Aarhuselsker. Det er lige præcis derfor jeg ikke rigtig gider tage nogen chancer med de andre piger på det sted hvis hun er der, og heller ikke rigtig med nogen hvis hun ikke er der i dette tilfælde. Men jeg har da haft et par gode udenomsaffærer med hendes medhjælpere. Engang havde hun kortvarigt en trans i oplæring (var min fornemmelse) og hun blev sat i gang sammen med en anden. Uh.. det var godt. Fire hænder på én gang og transen blev så overladt til mig alene og jeg har aldrig - og jeg mener aldrig - oplevet en så blid og samtidig dybt stimulerende massage som den hun gav. Måske det var den meget opmærksomme og, måske, nervøst eksperimenterende nybegynder hvor hver en bevægelse ligesom skulle evalueres for min modtagelse. Don´t know exactly. Det var himmelsk. Men blev afbrudt da jeg jo oprindeligt havde bestilt tiden med den unge kvinde. Jeg har mange gange siden fortrudt at jeg ikke bare fortsatte!!

Ja af og til oplever man fantastiske ting på  stedet. Andre gange er det ret meget på det jævne. 

Jeg har haft fantastisk timer med Beer (Nut) og Anni. Anni var endnu mere med i legen end Beer, og har en flooooooot slank krop. Hun er desværre ikke i DK mere. 

En anden gang fik jeg massage af en ret buttet pige som helt tydeligt ikke trænede, overhovedet. Men for pokker hun kunne massere, og afluttende med et af de varmeste og vådeste knald, ever. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...