Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Sofia, min latina debut.

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Jeg havde udset dagen i dag til et lille besøg et sted, og valget faldt på en lidt anden end jeg først havde forestillet mig, men jeg havde i forvejen Sofia i kikkerten til en anden god gang. Jeg faldt dog over hendes annonce igen, hvor hun havde et lille tilbud om fælles bad, B2B og en svensker til 600. Bookede tid i formiddags, og fuldførte missionen i eftermiddags. 
Jeg var virkelig spændt på hvem der åbnede døren, men hun var ganske nydelig! - og bedst af alt, hun var møg hamrende sød og imødekommende. 
Jeg fik som aftalt, og hun var virkelig nærværende, gav dejlige tungekys og lavede kneppebevægelser på min røv :lol:

Hun talte frækt uden at det var påtaget. Hun så så liderlig ud i ansigtet, og nærmest i hele kroppen, så det var virkelig en fornøjelse. Hun bad mig om at sige til inden jeg kom, så hun kunne få ladningen ud over brysterne. Det fik hun så! B)

Der gik en halv time som aftalt, og så var det fælles bad og afvaskning bagefter. 
Næste gang skal jeg se den choko røv glide ned over min blege dansker pløk! :D

Jeg tror sgu hun får et 10-tal fra mig. 
Stedet får måske ikke et 10-tal, men lejligheden osv. var væsentlig bedre end forventet når man ser det udefra. Pænt og rent med rene håndklæder. 
Diskret ved jeg ikke om det er, men det var helt ok for mig. 
 

Pas (også) på hende, hun er virkelig sød. 
 

TF-72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Det var der, og de var “ægte”, og ikke påtagede. 
Jeg havde fin adgang til slikposen med hånden, men jeg ville ikke forsøge mig med tungen, selvom lysten absolut var der.   
Jeg tror jeg napper en halv time med det hele en anden gang.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, den 23.10.2019 at 19:29:

Jeg havde udset dagen i dag til et lille besøg et sted, og valget faldt på en lidt anden end jeg først havde forestillet mig, men jeg havde i forvejen Sofia i kikkerten til en anden god gang. Jeg faldt dog over hendes annonce igen, hvor hun havde et lille tilbud om fælles bad, B2B og en svensker til 600. Bookede tid i formiddags, og fuldførte missionen i eftermiddags. 
Jeg var virkelig spændt på hvem der åbnede døren, men hun var ganske nydelig! - og bedst af alt, hun var møg hamrende sød og imødekommende. 
Jeg fik som aftalt, og hun var virkelig nærværende, gav dejlige tungekys og lavede kneppebevægelser på min røv :lol:

Hun talte frækt uden at det var påtaget. Hun så så liderlig ud i ansigtet, og nærmest i hele kroppen, så det var virkelig en fornøjelse. Hun bad mig om at sige til inden jeg kom, så hun kunne få ladningen ud over brysterne. Det fik hun så! B)

Der gik en halv time som aftalt, og så var det fælles bad og afvaskning bagefter. 
Næste gang skal jeg se den choko røv glide ned over min blege dansker pløk! :D

Jeg tror sgu hun får et 10-tal fra mig. 
Stedet får måske ikke et 10-tal, men lejligheden osv. var væsentlig bedre end forventet når man ser det udefra. Pænt og rent med rene håndklæder. 
Diskret ved jeg ikke om det er, men det var helt ok for mig. 
 

Pas (også) på hende, hun er virkelig sød. 
 

TF-72

Tak for anmeldelsen. Jeg kan kun tilslutte med det 10 tal. Hun er min absolut ynglings gfe

 

Nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thai-fan72 skrev, den 23.10.2019 at 19:29:

Jeg havde udset dagen i dag til et lille besøg et sted, og valget faldt på en lidt anden end jeg først havde forestillet mig, men jeg havde i forvejen Sofia i kikkerten til en anden god gang. Jeg faldt dog over hendes annonce igen, hvor hun havde et lille tilbud om fælles bad, B2B og en svensker til 600. Bookede tid i formiddags, og fuldførte missionen i eftermiddags. 
Jeg var virkelig spændt på hvem der åbnede døren, men hun var ganske nydelig! - og bedst af alt, hun var møg hamrende sød og imødekommende. 
Jeg fik som aftalt, og hun var virkelig nærværende, gav dejlige tungekys og lavede kneppebevægelser på min røv :lol:

Hun talte frækt uden at det var påtaget. Hun så så liderlig ud i ansigtet, og nærmest i hele kroppen, så det var virkelig en fornøjelse. Hun bad mig om at sige til inden jeg kom, så hun kunne få ladningen ud over brysterne. Det fik hun så! B)

Der gik en halv time som aftalt, og så var det fælles bad og afvaskning bagefter. 
Næste gang skal jeg se den choko røv glide ned over min blege dansker pløk! :D

Jeg tror sgu hun får et 10-tal fra mig. 
Stedet får måske ikke et 10-tal, men lejligheden osv. var væsentlig bedre end forventet når man ser det udefra. Pænt og rent med rene håndklæder. 
Diskret ved jeg ikke om det er, men det var helt ok for mig. 
 

Pas (også) på hende, hun er virkelig sød. 
 

TF-72

 Ej hvor er du heldig med den gode oplevelse!
Jeg besøgte hende for lang tid siden.. Tror det var omkring et år siden eller måske halvanden.. Dengang hun også tilbød anal.. Der tog jeg en 15 min anal.. Men det var desværre en kedelig / kold oplevelse.. Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
FrankDux skrev, for 13 timer siden:

 Men det var desværre en kedelig / kold oplevelse.. Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende

Ja de har nok gode og dårlige dage alle sammen. Jeg kan have været heldig, eller du har været uheldig. Synes nu andre skriver godt om hende, så forhåbentlig var du bare uheldig den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankDux skrev, for 13 timer siden:

 Ej hvor er du heldig med den gode oplevelse!
Jeg besøgte hende for lang tid siden.. Tror det var omkring et år siden eller måske halvanden.. Dengang hun også tilbød anal.. Der tog jeg en 15 min anal.. Men det var desværre en kedelig / kold oplevelse.. Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende

Er du sikker på det var hende? Da jeg mødte hende var det på linje med TF72's oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hulbror skrev, for 1 time siden:

Er du sikker på det var hende? Da jeg mødte hende var det på linje med TF72's oplevelse.

Ja. Sofia har været her i lang tid.. Det er hende på billederne.. Og hun tilbød også anal for rigtig lang tid siden.. Jeg glemmer ikke den røv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankDux skrev, for 3 timer siden:

Ja. Sofia har været her i lang tid.. Det er hende på billederne.. Og hun tilbød også anal for rigtig lang tid siden.. Jeg glemmer ikke den røv ;)

Okay sådan kan det gå, ked af at høre om din erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hulbror skrev, Lige nu:

Okay sådan kan det gå, ked af at høre om din erfaring.

Når jamen det var fint nok. Det var lidt som jeg forventede, tror det var 5 eller 600 for 10-15 min blow + anal.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankDux skrev, for 2 minutter siden:

Når jamen det var fint nok. Det var lidt som jeg forventede, tror det var 5 eller 600 for 10-15 min blow + anal.. 

Men en skam at du ikke mødte den varme skønne Sofia, hun har muligvis tilbudt en service hun ikke var glad for (siden hun ikke tilbyder det mere)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankDux skrev, den 30.11.2019 at 18:00:

Ja. Sofia har været her i lang tid.. Det er hende på billederne.. Og hun tilbød også anal for rigtig lang tid siden.. Jeg glemmer ikke den røv ;)

Hej Frankdux. Det kan ikke være den samme Sofia. Jeg har kendt hende lige siden hun startede og hun har aldrig haft anal på sin servise. Og slet ikke 15 min. Vh Nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankDux skrev, den 30.11.2019 at 18:00:

Ja. Sofia har været her i lang tid.. Det er hende på billederne.. Og hun tilbød også anal for rigtig lang tid siden.. Jeg glemmer ikke den røv ;)

Hi Frank, someone tol me about this, so I thought I create one profile and write myself :-) You must have mixed me with another sofia, I remember her, also Latina with big ass, offering anal. But for me I never offered this service.

:-) Sofia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, den 23.10.2019 at 19:29:

Jeg havde udset dagen i dag til et lille besøg et sted, og valget faldt på en lidt anden end jeg først havde forestillet mig, men jeg havde i forvejen Sofia i kikkerten til en anden god gang. Jeg faldt dog over hendes annonce igen, hvor hun havde et lille tilbud om fælles bad, B2B og en svensker til 600. Bookede tid i formiddags, og fuldførte missionen i eftermiddags. 
Jeg var virkelig spændt på hvem der åbnede døren, men hun var ganske nydelig! - og bedst af alt, hun var møg hamrende sød og imødekommende. 
Jeg fik som aftalt, og hun var virkelig nærværende, gav dejlige tungekys og lavede kneppebevægelser på min røv :lol:

Hun talte frækt uden at det var påtaget. Hun så så liderlig ud i ansigtet, og nærmest i hele kroppen, så det var virkelig en fornøjelse. Hun bad mig om at sige til inden jeg kom, så hun kunne få ladningen ud over brysterne. Det fik hun så! B)

Der gik en halv time som aftalt, og så var det fælles bad og afvaskning bagefter. 
Næste gang skal jeg se den choko røv glide ned over min blege dansker pløk! :D

Jeg tror sgu hun får et 10-tal fra mig. 
Stedet får måske ikke et 10-tal, men lejligheden osv. var væsentlig bedre end forventet når man ser det udefra. Pænt og rent med rene håndklæder. 
Diskret ved jeg ikke om det er, men det var helt ok for mig. 
 

Pas (også) på hende, hun er virkelig sød. 
 

TF-72

Tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, 1 time siden:

Andre der vil fortælle om erfaringer med Sofia ?

 

 

Hi Baby, you been asking this a lot, why don you come wisit me and I will give you the best GFE ;-)<3 

KH Sofia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Latina-Sofia skrev, for 2 timer siden:

Hi Frank, someone tol me about this, so I thought I create one profile and write myself :-) You must have mixed me with another sofia, I remember her, also Latina with big ass, offering anal. But for me I never offered this service.

:-) Sofia

ah okay. didnt know that.. she used same photos as you and looked like you, must have been your twin sister then hehe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankDux skrev, den 30.11.2019 at 02:49:

 Ej hvor er du heldig med den gode oplevelse!
Jeg besøgte hende for lang tid siden.. Tror det var omkring et år siden eller måske halvanden.. Dengang hun også tilbød anal.. Der tog jeg en 15 min anal.. Men det var desværre en kedelig / kold oplevelse.. Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende

Så du er ikke tilfreds med, at pigen ikke leverer en vaskeægte GFE til dig, når du køber 15 min med anal..? 

Det kan jeg godt se er meget urimeligt overfor dig. 

(ironi kan forekomme)

Sjovt nok, så fik de andre en bedre oplevelse, men måske var forventningerne også anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thomsen skrev, for 15 timer siden:

Så du er ikke tilfreds med, at pigen ikke leverer en vaskeægte GFE til dig, når du køber 15 min med anal..? 

Det kan jeg godt se er meget urimeligt overfor dig. 

(ironi kan forekomme)

Sjovt nok, så fik de andre en bedre oplevelse, men måske var forventningerne også anderledes.

Yup fordi det var jo det jeg skrev i min tekst, fjolset får ret og jeg får fred - god weekend mester! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Har også været forbi, og er ikke specielt imponeret.
En meget indstuderet oplevelse, hun er meget bevist om hvordan hun ligger, så man kun kan tilgår det der lige passer hende, ikke meget "spænding" ved denne fremgansmåde.
Der udover synes jeg ordre GFE er overdrevet voldsomt her, der er mange andre der overgår hende.
Hun havde et voldsomt brug af olie. Måtte stoppe hende med at hive i olfert, da det åbenbart var hendes plan at den skulle komme så tæt på udløsning inden hun skulle lægge krop til....

Røven er god, resten fåes bedre og kønnere mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gæsten skrev, den 6.12.2019 at 14:51:

Har også været forbi, og er ikke specielt imponeret.
En meget indstuderet oplevelse, hun er meget bevist om hvordan hun ligger, så man kun kan tilgår det der lige passer hende, ikke meget "spænding" ved denne fremgansmåde.
Der udover synes jeg ordre GFE er overdrevet voldsomt her, der er mange andre der overgår hende.
Hun havde et voldsomt brug af olie. Måtte stoppe hende med at hive i olfert, da det åbenbart var hendes plan at den skulle komme så tæt på udløsning inden hun skulle lægge krop til....

Røven er god, resten fåes bedre og kønnere mange andre steder.

jeg har den helt modsatte oplevelse, jeg har været der 2 dage i træk nu, og har lige skrevet for at se om hun var vågen til et 3 besøg (men intet svar, så tror hun sover).

Hun er virklig sød, nærværende og meget opsat på at man får en god oplevelse.

Nåe ja, og så er hendes fisse virklig smuk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 8.12.2019 at 02:54:

jeg har den helt modsatte oplevelse, jeg har været der 2 dage i træk nu, og har lige skrevet for at se om hun var vågen til et 3 besøg (men intet svar, så tror hun sover).

Hun er virklig sød, nærværende og meget opsat på at man får en god oplevelse.

Nåe ja, og så er hendes fisse virklig smuk.....

Ja jeg er enig i den smukke fisse :-D. De nye billeder er ellers også indbydende. 
 

mvh Nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 8.12.2019 at 02:54:

jeg har den helt modsatte oplevelse, jeg har været der 2 dage i træk nu, og har lige skrevet for at se om hun var vågen til et 3 besøg (men intet svar, så tror hun sover).

Hun er virklig sød, nærværende og meget opsat på at man får en god oplevelse.

Nåe ja, og så er hendes fisse virklig smuk.....

thank you for your comment, it is natural that everyone does not have the same expectations of me, I think it is something relative, good treatment and mutual understanding must be mutual, many times I think we receive what we give, then if you come with the best disposition to have a nice time believe me you will get it.

Regards Sofia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...