Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/285073

Min første anmeldelse her, så bær over med mig.

Har i dag haft en fantastisk oplevelse med Jessica. Billeder og oplysninger er helt sikkert ægte. Hun er en sprød, sød og sexet ung pige. Meget nærværende og service-minded. En helt igennem lækker elskerinde (uden at gå yderligere i detaljer). En time med Jessica var ikke et sekund for meget. Hun er nem at kommunikere med på engelsk. Jessica tager imod i en nydelig, stor lejlighed i en diskret opgang. Jeg kommer helt sikkert gerne igen. Pas nu godt på denne skønne kvinde!

Og ja - jeg er meget positiv! - men det vil andre garanteret også være efter et besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja I må også bære over med mig.......

For det første...Helt ny bruger!

For det andet: ......"Billeder og oplysninger er helt sikkert ægte. Sprød, sexet ung pige. Meget nærværende og service-minded. En helt igennem lækker elskerinde (uden at gå yderligere i detaljer). En time med Jessica var ikke et sekund for meget. Hun er nem at kommunikere med på engelsk. Stor nydelig lejlighed i en diskret opgang. Jeg kommer helt sikkert gerne igen. Pas nu godt på denne skønne kvinde!".....Og ja selvfølgelig ingen detaljer :huh:. Der er intet personligt i den tekst overhovedet, og fuldstændigt besynderligt som en ny bruger kan nedfælde alt det alle gerne vil vide. Man må ha' forberedt sig godt.

Undskyld mig, men det lugter langt væk af pimp!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Big. Tænkte nok at jeg skulle få uvederhæftige svar som dit - men bare rolig, du kommer ikke til at se flere anbefalinger fra min hånd. Fremover vil jeg beholde de skønne piger for mig selv. Men - det må være træls at være dig - aldrig at kunne stole på nogen.... Har du tænkt på, at nye brugere skal starte et sted? For os vil der altid være et første indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Big. Tænk sig at jeg skal klandres for dels ikke at skrive detaljeret og personligt - men alligevel “nedfælde alt det alle gerne vil vide”. Det er da ret godt klaret! Læser du dine indlæg igennem før du sender? Måske skulle du bare slappe lidt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror man skal passe lidt på med at mistænkeliggøre alle nye indlæg. Helt klart er nogen af din "pimp-snak", men heldigvis ikke alle. Det er så desværre bare svært at skelne skidt fra kanel....

Fortsæt du bare med at skrive @DocA, så skal tiden nok vise om det er det ene eller det andet.

God weekend herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 minutter siden:

Tror man skal passe lidt på med at mistænkeliggøre alle nye indlæg. Helt klart er nogen af din "pimp-snak", men heldigvis ikke alle. Det er så desværre bare svært at skelne skidt fra kanel....

Fortsæt du bare med at skrive @DocA, så skal tiden nok vise om det er det ene eller det andet.

God weekend herfra.

Jeg er ganske enig i at der efterhånden er en tendens til at alle nye anmeldere bliver mistænkeliggjort. Os, de mere erfarne her på siderne, udtrykker os jo heller ikke altid fuldstændig entydigt og hr. big3lover jo heller ikke. Og vi har jo alle været nye engang.

Det er jo ikke lang tid siden en skribent med rigtig mange indlæg blev dømt ude pga urent trav, så der er brodne kar blandt alle, og nye skal da gerne føle sig velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi holder os lige til den fine anmeldelse.

velkommen Doca

Keeper

"3.7 Ved mistanke om falske anmeldelser eller efterlysninger, skal disse rapporteres til Eroguide.dk. Lad være med at beskylde brugere for at have skrevet en falsk anmeldelse eller efterlysning, vi skal nok undersøge sagen nærmere."

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Keeper. Tak for de venlige ord. Jeg har altid selv brugt dette forum til at sortere de annoncer fra, hvor pigerne ikke kunne leve op til ordlyd og fotos. Jeg synes ikke, at detaljer fra selve akten hører hjemme her. De handler jo også om personlig kemi. Min anmeldelse indeholder derfor de fakta, jeg selv efterspørger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I visited Jessica this morning, and I can also confirm the positive experience of @DocA .
Pictures are real, she is young and sexy... with lots of energy ;) 
Ordered 30min, bj without was passionate and overall really great, lots of DT, which I think was awesome  :D  
Sex was great too, we tried a few positions (doggy, cowgirl, missionary), before I came in her mouth... that was the best CIM I had in Odense ever... Jessica certainly known how to make an happy ending :) 

She seems to enjoy her work and she certainly offers a great service! Most certainly worth another visit :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
NN 8000 skrev, 1 time siden:

@tonyspark @DocA Great reviews. Can you give an indication of the price for half an hour w CIM? And appr  location in Odense?

Thx,, NN

 

Priserne fremgår fint af annoncen og da de er blevet ændret i løbet af ugen, må det formodes, at de passer. Og adressen den vil den unge dame sikker gerne give omtrentligt, hvis du spørger pænt. Det er lidt nemmere da det er begrænset hvor konkret man må være med hensyn til stedangivelser.

Ikke fordi jeg er nationalist men det undre mig lidt, at så mange tråde indeholder engelsk når nu det er en dansk side og dem skriver for de flestes vedkomme udmærket kan begå sig på dansk. Sorry for denne lille afsporing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi idag til en god gang sex. Hold op et godt blowjob hun gav. Hun gik helt dybt, og det siger ikke så meget hvis min pik er en lille grisepik på 5 cm.  Men det er den ikke, ;-) vi kom igennem det sædvanlige med blow, 69, hende på mit ansigt, det nød hun, og lidt ridning med afslutning i doggy. 

Hun er en rigtig sød pige som gerne vil gøre det godt for kunden, til gengæld syntes jeg slet ikke billeder af hendes krop, ligner virkeligheden. Hun er mere tæt bygget end billeder viser, men slet ikke tyk, bare tæt bygget. 

Kunne godt finde på at besøge hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt den smukke solariebrune Jessica. Ingen tan-Lines desværre, men lækker farve og hud alligevel. Billeder er helt sikkert af hende. 
 

Egentlig kom jeg for en halv time med slug i forventningen om at det ville koste 800 + 300, men der skulle så tillægges 300 yderligere for cim. Tja måske er det bare mig der ikke kan læse prisstrukturen rigtigt, men hvorom alting er synes jeg det var for pebret. 
 

Blow var ØKO og uproblematisk DT. Teknisk giver hun et meget vådt blow med relativt begrænset sug. Vi er heldigvis alle forskellige, men jeg foretrækker mindre spyt og mere kraftfuldt sug. 
 

Så en omgang slik af hendes glatte, lækre velsmagende mis. Det nød hun så vidt jeg kan vurdere. Dog ikke orgasme. Heller ikke fake. Jeg tænker at andre nok vil kunne få hende op at ringe ved at bruge mere tid. 
 

Da gummi kom på svandt min aldrig stenhårde erektion desværre så meget at jeg ikke rigtigt fik hende knaldet. 
 

Afslutning var med hende mellem mine ben og aflevering i munden. Dejlig stor ladning blev afleveret. Så meget så en del dryppede ned på mig selv. :)

Hun gik så hurtigt på toilettet for at spytte, så aftørring måtte jeg i høj grad selv stå for. Jeg kunne måske godt have ønsket et minuts afslapning sammen i sengen efter akten, men jeg røg bare ud til en hurtig efterskyller. 
 

Fynboer skal skynde sig hvis de skal nå et besøg. Hun rejser til København i morgen. 
 

God weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...