Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Jessica for et par timer siden.

I kølvandet på den lidt negative anmeldelse (Ingen negative kommentarer i denne tråd tak), tænkte jeg, at det kunne være ret interessant at besøge Jessica, da hun jo tidligere har fået et hav af gode anmeldelser.
Dejlig nem at få lavet en aftale med over SMS. Afsted til den sendte adresse. Hel fin placering - tæt på metro m.m..

Jessica åbnede selv døren i stort set ingenting. Hun har en lige så perfekt krop som billederne viser, hvad  de dog ikke afslører er hendes flotte ansigt. Hun er rigtig velskabt - virkelig et par flotte naturlige bryster og en numse i verdensklasse. Jeg vil tilmed sige at se hende live tændte mig endnu mere end billederne! Hun var utroligt smilende, imødekommende og høflig fra start til slut. Absolut ikke en finger at sætte på det. Vi gik ind i rummet, hvor løjerne skulle foregå, og da jeg så et stort spejl på væggen blev jeg lige lidt ekstra tændt. Det ville helt sikkert sikre mig et fantastisk udsyn. Vi ordnede det praktiske, og jeg smuttede hurtigt i bad for lige at få rengjort de ædlere dele - så de var fuldstændig i tip top stand til at blive nusset lidt om.
Da jeg kom ud af badet stod Jessica uden en trevl på kroppen, hvilket gjorde mit lem til et hårdt bræt med det samme. Allerede der var jeg klar. 
Vi snakkede lidt stille og roligt, og fandt os til rette i sengen. Rigtig lækker blowjob med god øjenkontakt, lidt massage af kuglerne samt en god brug af tungen rundt om og på penis-hovedet.
Jessica spurgte om jeg havde en favoritposition eller noget specifikt jeg ville prøve. Alle positioner er jo herlige, men Jessica på toppen og en god doggy-style, det måtte jeg simpelthen prøve. På med kondomet, op med Jessica og så ellers derud af i et fint tempo. Utrolig dejlig fornemmelse, og med udsyn til de flotte bryster, og det kønne ansigt, ja så, havde man virkelig lyst til at skyde kanonen af. Dog måtte jeg simpelthen prøve doggy, med hendes ansigt mod spejlet, sikke en oplevelse. Hendes kønne ansigt som kiggede og smilede i spejlet, mens hendes bryster bevægede sig flot i takt. Det var et syn for guderne. Ydermere vendte hun også hovedet om, og havde god øjenkontakt mens hun stønnede helt tilpas. Jeg måtte kapitulere og kom i en dejlig udløsning. Efterfølgende lidt snak om løst og fast, hvor Jessica også bød ind med spørgsmål og førte samtalen videre. Et serviceniveau helt i top, og uden tvivl en oplevelse der må gentages! Jeg er fan, og kan 100% følge de mange positive anmeldelser der har været af hende.

Der var i hvert fald absolut intet mekanisk, negativt eller andet at sætte på mit besøg hos Jessica. De som ikke har besøgt hende, går glip af en verdensklasse oplevelse.
Det er selvfølgelig forskelligt fra person til person, men jeg kan kun anbefale hende! 
Kan du lide hendes billeder, så kan du også lide hende.. Det tør jeg næsten vædde et besøg på ;-)

Jeg fik i hvert fald FULD valuta for pengene, og hun får bestemt et besøg næste gang hun vender forbi Danmark. Det fortjener både hun og jeg! Hun går direkte ind på min top 3 ud af de 30-35 piger jeg har besøgt gennem tiden.

Serviceniveau I TOP.
Personlighed og engelske kundskaber i TOP.
Ansigt i TOP.
Sex I TOP.
Kroppen i TOP. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Ja, jeg må se at få hende taget i nærmere øjesyn. @Jessica Serrano lyder som en kvinde man bør besøge. Nå men kommer tid kommer råd.

I øvrigt har Folkeklubben vist nok en sang, der passer godt på dig kære @AHBJ sådan som du fedter for hende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg må se at få hende taget i nærmere øjesyn. @Jessica Serrano lyder som en kvinde man bør besøge. Nå men kommer tid kommer råd.

I øvrigt har Folkeklubben vist nok en sang, der passer godt på dig kære @AHBJ sådan som du fedter for hende :) 

Jeg fedter jo ikke, hun aner jo ikke hvem jeg er? Men jeg kan da godt skrive en kedelig anmeldelse på 3 linjer en anden gang..
God dag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Det var på ingen måde en forespørgsel efter en kedelig anmeldelse - sorry, men det var nu kærligt ment hentydning, og kan så forstå, at den slet ikke blev modtaget sådan. Sorry, men den var nu positivt ment. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fynbomanden skrev, Lige nu:

Det var på ingen måde en forespørgsel efter en kedelig anmeldelse - sorry, men det var nu kærligt ment hentydning, og kan så forstå, at den slet ikke blev modtaget sådan. Sorry, men den var nu positivt ment. 

Ingen skade sket! :D Min sidste anmeldelse endte i et shitshow fordi folk påstod at den var fake, derfor er jeg måske lidt nærtagende ;-) Men du kan jo passende rapporterer tilbage når du evt. har fået besøgt Jessica! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skrive du at man ikke må skrive noget negativt om Jessica i denne tråd ?  Det er da noget mærkeligt noget at skrive. Det svare til at skrive en negativ anmeldelse og sige at der ikke må skrives noget positivt!

Hvis der er noget negativt at skrive om pigen så skal det da frem, f.eks at hun lugter af røg og at hun eksplodere i vrede hvis man gør noget forkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror også bare at trådstarter gerne ville undgå at tråden blev til en ny tråd med samme indhold - sådan opfattede jeg det i hvert fald :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er iøvrigt enig med TorbenT i at det er en væsentlig oplysning når pigerne er rygere.

TorbenT skrev, for 3 timer siden:

Hvis der er noget negativt at skrive om pigen så skal det da frem, f.eks at hun lugter af røg og at hun eksplodere i vrede hvis man gør noget forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde planlagt at min første anmeldelse skulle være af Jessica Serrano, som jeg besøgte for et par dage siden. Nu kom trådstarter mig i forkøbet. Jeg kan kun tilslutte mig hans anmeldelse, som er næsten identisk med min oplevelse af pigen. Selv bestilte jeg en halv time og med tungekys som ekstra. Jeg fik fuld valuta for pengene, og var egentlig mest ked af, at jeg ikke havde tid til en time. Der har været bemærkninger om røglugt. Jeg mærkede ikke selv noget røglugt i rummet. Hun bruger ikke parfume, og derfor kunne jeg ane en svag røglugt, da jeg havde næsen mod hendes hals, og som tyder på at hun enten er ryger eller opholder sig sammen med folk mens de ryger. Ikke noget som generede mig, og intet at sammenligne med det man kan opleve hos nogle af pigerne. Alt i alt en top oplevelse, og hun skal helt sikker besøges næste gang jeg kommer til København.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg må snart overgive mig og få besøgt hende. 

Jessica Serrano, Sweet Alexandra og Vicky Basno er øverst på min bucketlist (fedt og meget hypet ord i disse kredse;)). 

Hej Miller

Forstår din liste . Har selv besøgt alle piger efter gode anbefalinger fra Goodman og de holder virklig. Vicky har jeg anmeldt og hun er bare i klasse  for sig. De andre 2 giver også oplevelser i højeste klasse.

tak for en ellers god anmeldelse. De gange jeg har besøgt Jessica har oplevelse af god sex , en smuk kvinde og stort nærvær overskygget alt andet .

mit fokus er selvføgelig også kun på dette. Og så er hun bare en sød pige.

Redigeret af Womenlover
Stave fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

I have visited her 4-5 times in total over the years, the last time was a couple of months ago. She's a very sweet girl and I think she is a bit overly pleasing. My sessions with her have all been good, but not awesome, and I've never noticed any smell of smoking in her room. I have not been able to get her really horny (no chemisty perhaps?) and that's pretty much the only reason I'm not a regular customer of hers, I tend to prefer the horny type of women that just let themselves go and lose control and enjoy the sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...