Hop til indhold
Guest Lynet2019

Wunnipa Frederiksberg

Recommended Posts

Guest Lynet2019

https://www.google.dk/search?q=thaimassge+drederiksberg&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari#trex=m_t:lcl_akp,rc_ludocids:8159264231383692750

 

hej brødre.   Har lige besøgt dette sted.   Dejlig massage uden at være prængende.   Hertil hj.    Heller ikke prængende.    Jeg leder videre efter bedre sted.    Hvor finder man et sted hvor msssage er i topklasse og hvor hj bliver langsomt opbygget.   ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er et godt spørgsmål har endnu ikke fundet det, men hvis du er til en petit smilende dejlig thai så se min seneste anmeldelse fra Herlev, massagen er ikke topklasse om pikmassage kan hun og sexen var god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

1000 tak.   Jeg må se at komme forbi.    Er der virkelig ikke flere steder end apex  ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
pacer skrev, for 3 timer siden:

Ja det er et godt spørgsmål har endnu ikke fundet det, men hvis du er til en petit smilende dejlig thai så se min seneste anmeldelse fra Herlev, massagen er ikke topklasse om pikmassage kan hun og sexen var god.

Mange tak.   Jeg vil give det en chance når jeg kommer på de kanter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...