Hop til indhold

Recommended Posts

Hola amigos & hermanos :)

Kunne godt tænke mig at læse om andres erfaringer og oplevelser i Latina universet. Derfor kommer her mit bidrag som det første i rækken af forhåbentligt mange, interessante, spændende, saftige og lærerige:

En af bedste blandt mange må så absolut være Carolina fra Brasilien, som jeg mødte på en puti club (casa de las pautas = horehus) I det sydlige Spanien for en hel del år siden. Rettere sagt var det hende, der mødte mig på ovennævnte sted, da hun kom over til mens jeg stod i baren og sonderede terrænet over en gin & tonic. Hun kom over og begyndte at henvende sig på en god, sød, charmerende, stilfuld og tiltalende måde. Hendes væremåde, fremtoning samt ikke mindst hendes fyldige former gjorde, at jeg lynhurtigt vidste det skulle være hende. Hun vidste vel også det skulle være mig den aften efter som hun kom til mig ;) nå forhørte mig lidt om fremgangsmåde + pris. Hun forklarede mig venligt, at vi skulle passere den modne dame, der mod en mindre betaling (et par euros +tips) udleverede håndklæder for at komme til de private gemakker, hvor vi kunne nyde hinanden ugeneret. De private rum var nærmest som en lille 1 værelse lejlighed med eget seperat bad & wc + bidet. Efter gensidig afklædning + kys & kram lagde jeg mig på den store seng stadig med 1 gin & tonic på natbordet, mens jeg nød det smukke syn af Carolina, der gjorde sig klar. Hvis man er til fyldige og frodige Latinas, så var hun lige sagen! Hun havde både til gården og gaden uden at være fed, blot kraftig bygget med fantastiske former. Hun var vel også bare i midt 20erne. Mens hun gjorde sig klar, spurgte hun om jeg ville suttes med eller uden...valgte uden selvom jeg vist nok fik byttet rundt på de spanske gloser :rolleyes: og suttet det blev jeg + ægte spansk mellem hendes kæmpe kasser efterfulgt af missionær og brasiliansk cowgirl ridning efter alle kunstens regler! :razz: efter forløsningen og bad fortsatte vi samtalen som bestemt også var interessant. Vi havde vist både god kemi + gensidig attraktion og nysgerrighed på hinanden(s). Fik en rigtig god, blød og behagelig (ryg) massage med jordbærcreme (knap så fedt, fordi den lugtede for gennemtrængende) mens hun fortalte, at jeg var velkommen til at blive i en rum tid, så vi kunne hygge os yderligere uden yderligere betaling (mener jeg gav 30-40Euro) vi kunne også se fjernsyn sammen indtil jeg var klar til endnu en omgang), desværre måtte jeg nøjes med massagen og lidt mere samtale, da jeg skulle videre (suk). Desuden spurgte hun interesseret ind til, hvordan forholdene var i Danmark. Burde nok have udvekslet tlfnumre, men det kom jeg desværre først i tanke om bagefter, men set i back spejlet var det en kæmpe fejl :( skal lige tilføjes, at dette var før diverse kommunikationsapps, Skype og lign., men hvem ved, hvad det kunne have udviklet sig til, hvis dejlige Carolina havde besøgt Dannevang? 

Iris fra Barcelona er også meget højt på listen over gode oplevelser & erfaringer (se seperat anmeldelse) ...hun er pt stadig at finde i Barcelona, så når jeg skal derned igen om et par uger er det bestemt ikke umuligt at hun skal oplevelses igen...kan en succes gentages?...eller risikerer man at blive skuffet, fordi forventningens glæde er den største? Det vil tiden vise :shock: ellers er der heldigvis masser af andre muligheder i Barcelona og omegn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...