Hop til indhold

Recommended Posts

Ups, fik vist  at jeg en nybegynder her...... forkert link til denne skønne, varme empatiske inteligente pige, hvordan bærer i andre jer an med ikke at blive en smule forelsket i sådan en skønhed? :-)

https://annoncelight.dk/showad/268918. Men her det rigtige link 

Har været med på sidelinien et stykke tid, og føler mig lidt som en nasser og med en lille formaning - så derfor en lille historik.

efter at have tænkt og læst om denne form for sidespring i lang tid besluttede jeg mig endelig for at tage kontakt til Maria luux da jeg havde lidt bondage lege i baghovedet. 

Endelig oprandt dagen, og styrtede ned og købe en buket blomster til den udkårede og så afsted. Holdt 100 meter fra indgangen/ nedgangen gik forbi et par gange, for så mande mig op og banke på...

døren åbnede og der stod en stor smilende Maria og sagde velkommen vouuw sikke en pige let påklædt og totalt udfordrende med udsigt til alle herlighederne, glemte helt at give hende blomsterne men stod bare som forstenet indtil hun tog blomsterne og sagde tusind tak hvor er de smukke, de må vist hellere komme i vand, øhh ja....

hun kom tilbage og tog den minimalt dækkende kimono af og gav mig hænderne og sagde slap bare af og giv dig hen, ingen pres herfra. Forsøgte så med lidt bondage hvilket ikke var den store succes, da det vist mere er i mit hovedet det foregår. Stadigvæk er Maria deltagende og hjælpende, og tilsidst ender det da også med, at hun tager føringen og jeg skal da lige love for, at hun kan få en til at føle sig som den store elsker. 

Resten må være mellem hende og mig, men vil da sige, at magen til indleven og engagement skal man lede længe efter - super dejlig og skøn pige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...