Sebmus 3087 Skrevet 23. Oktober, 2019 Jo, enkelt gang i Danmark, baggrund var at jeg er udlændinge, det er ok med mig fordi alle har ret til vælge, men var også afvist i udlandet fordi jeg er udlændinge, men det var også ok, that's life 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Oktober, 2019 Aruba skrev, for 20 timer siden: Jeg er blevet afvist 10-15 gange på grund af mit udseende, og et par gange på grund af pik Den var vel for stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1514 Skrevet 23. Oktober, 2019 Jeg er blevet afvist en gang med begrundelsen at jeg var for stor og at det ville være ubehageligt at arbejde de næste to dage hvis hun knaldede mig, så jeg måtte i tøjet igen og få pengene tilbage... Det synes jeg er fint sybes dog de skulle skrive max antal cm. I deres annonce så, for ingen gider spilde sin tid, jeg har dog mødt mange som tager imod mig men selv om jeg er forsigtig bliver de nød til at give op undervejs, så vil de hellere blowjob og så må jeg jo nøjes, jeg ønsker jo ikke at skade nogen, men så vil jeg altså hellere afvises, som den ene gjorde. Men i skal ikke have ondt af mig for tilgengæld møder jeg VIRKELIG mange som er helt vild med størrelsen på min pik, har sågar fået beskeden "I miss that cock!" Så sent som i dag Vi skipper diskissionen om der er ægte orgasmer eller ej, men enten får de mange ægte, ellers giver de den god gas med at fake igennem, som var de toppen af Hollywood Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2644 Skrevet 25. Oktober, 2019 Er ikke blevet afvist men har været hunderæd for det, min selvtillid har ikke været det bedste, det stammer helt tilbage fra teenagetiden. Nu har jeg så brugt et år og en hulens masse penge på terapi og det har i den grad hjulpet. Senest besøgte jeg jo Tina i Valby, den skabning er skabt af guderne, hold da op hun er flot. Det havde jeg ikke turdet for et år siden, endvidere sidder jeg nu og ser på skønheder på Mon Cherie og Seduction uden at tænke "det tør jeg ikke". Det kan gå hen og blive dyrt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 25. Oktober, 2019 Ikke blevet afvist i døren. Men har skrevet til en pige og fået afvide at jeg er for ung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 26. Oktober, 2019 (edited) En enkelt gang i Amsterdam i 1988. Jeg havde været rundt og kigge på vinduer - men det var første gang jeg skulle prøve en GP, så jeg var nervøs. I min iver for at drikke mig lidt mod til, mistede jeg lige overblikket over antal indtagne drinks og da jeg endelig fik samlet mig sammen til at troppe op os pigen, var jeg pænt fuld. Hun lod dog nåde gå for ret - måske kunne hun lide mine søde 21 årige øjne og lukkede mig ind, efter jeg havde forsikret hende om, at jeg var helt OK. Humøret var sådan set også fint, men det var koordinationen så ikke. Den svigtede fuldstændigt. Jeg var så sprit-stiv, at jeg skvattede lige så lang jeg var, da jeg skulle nørkle underhylerne af. Så sluttede dén fest. Hun hjalp mig i tøjet igen, gav mig halvdelen af pengene tilbage, lempede mig ud ad døren med en kærlig formaning om at finde en taxa, tage tilbage til hotellet og sove den ud - og komme igen dagen efter. Redigeret 26. Oktober, 2019 af Lillemorten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 26. Oktober, 2019 Ja. Et par gange hørte SMSerne af sporet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 27. Oktober, 2019 Ups. Ovenstående var skrevet til en anden tråd.... Naturligvis kan man falde for en GP. Man er jo meget intime, så det fremmer sagen. Jeg har dog aldrig forelsket mig i en GB. Fysisk tiltrækning og sex er en ting, men jeg forelsker mig i personen, og den lære man jo ikke at kende ved købesex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 988 Skrevet 27. Oktober, 2019 Er kun blevet afvist én gang i døren. En af mine kunders kone/kæreste åbnede døren.... Gjorde ellers alt for at få hende til at gennemføre det, men det gav desværre ikke gevinst. Totalt akavet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. Oktober, 2019 John41 skrev, for 10 minutter siden: Er kun blevet afvist én gang i døren. En af mine kunders kone/kæreste åbnede døren.... Gjorde ellers alt for at få hende til at gennemføre det, men det gav desværre ikke gevinst. Totalt akavet... Tja, hvis din humor er lige så plat som i dit svar til mig i min nys oprettede tråd, så tro Fanden, at hun bakkede ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. Oktober, 2019 Jooo...et par gange har pigen betakket sig, på grund af min monster pik...på trods af at det hver gang bliver oplyst ved indgåelse af aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Røvslikker skrev, for 7 timer siden: Jooo...et par gange har pigen betakket sig, på grund af min monster pik...på trods af at det hver gang bliver oplyst ved indgåelse af aftale. Monsterpik på 9 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 28. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Monsterpik på 9 cm Ja de kan sgu være skræmmende, når de bliver SÅ store 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 28. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 17 timer siden: Monsterpik på 9 cm ...i forhold til 3 rynker, og hvis de så går indad så er 9 cm da en monster uhaaaa... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 180 Skrevet 30. Oktober, 2019 Ja. Omkring 5 år siden besøgte jeg en østeuropæisk pige i Nørrebro. I første omgang blev jeg budt velkommen indenfor i hendes sted. Stramt røv og små ungpige bryster. Hun var meget dårligt til engelsk. Jeg gav hende et kompliment på hendes super fine små bryster(jeg kan lide små bryster) på engelsk og pegede på dem smilende med lidt tegnsprog. Jeg er overbevist om at, hun misforstod mig og troede jeg gjorde grin med hendes små bryster(hvilket jeg aldrig ville gøre og det der med bruge pegefingeren var vist også meget dårligt ide). Resultat: hun blev meget formærmet og hun gik til hoveddøren og gjorde tegn på at jeg skulle gå igen. Jeg prøvede at forklare, men hun var allerede småsur og havde besluttet jeg skulle ud igen. Man skal ikke pege på folk som man ellers lærte som barn . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 30. Oktober, 2019 pacer skrev, den 25.10.2019 at 23:39: Er ikke blevet afvist men har været hunderæd for det, min selvtillid har ikke været det bedste, det stammer helt tilbage fra teenagetiden. Nu har jeg så brugt et år og en hulens masse penge på terapi og det har i den grad hjulpet. Senest besøgte jeg jo Tina i Valby, den skabning er skabt af guderne, hold da op hun er flot. Det havde jeg ikke turdet for et år siden, endvidere sidder jeg nu og ser på skønheder på Mon Cherie og Seduction uden at tænke "det tør jeg ikke". Det kan gå hen og blive dyrt Det er så dejligt, at du har fået selvtilliden på plads. Det er flot, at du nu tør gøre det, du har lyst til. Respekt for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2644 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Anna - fræk og sexet skrev, for 40 minutter siden: Det er så dejligt, at du har fået selvtilliden på plads. Det er flot, at du nu tør gøre det, du har lyst til. Respekt for det Mange tak det er også dejligt. PS er du klar over Anna at når man trykker på dit link kommer man blot til denne side: Redigeret 30. Oktober, 2019 af pacer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 31. Oktober, 2019 pacer skrev, for 9 timer siden: Mange tak det er også dejligt. PS er du klar over Anna at når man trykker på dit link kommer man blot til denne side: Nej, tak fordi du siger det. Jeg må hellere lige se på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 2. November, 2019 Jeg er da blevet afvist en gang eller to i mine mange år. Bl.a. har jeg før berettet om en oplevelse hos en pige in Bogota, der smed mig ud pågrund af min tattovering. Hun var Santa Fé tilhænger og brød sig aldeles ikke om min CD Millonarios tattovering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesb Skrevet 2. November, 2019 Jeg er stomiopereret og er et par gange blevet afvist p.g.a. det. Den er ellers tapet op, og det er kun som et stort plaster på min mave. Jeg gør meget ud af at skrive frem/tilbage med pigerne, så afvisningen har altid været pr. besked (eller bare radiotavshed). Så har jeg også nogle forskellige sexuelle præferencer, som også godt kan fremkalde en afvisning, men det er jo også fair nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg