Hop til indhold

Sexvideoer ?

Featured Replies

Skrevet

I går så jeg nedenstående link :

http://www.xvideos.com/video334859/eve_ ... -_eve_work

Anede faktisk ikke at man kunne være så heldig at få lov at se glædes-pigerne i aktion :P

Det tændte mig virkelig at se hende Eve deluxe i aktion, velvidende at man kunne få præcis samme oplevelse som i videoen, ved blot at smutte en tur til Flensburg :P

Mit spørgsmål lyder så på;

Findes der andre glædes-piger, som man kan se i aktion så man får fornemmelsen af hvilken oplevelse man kan blive tilbudt?

Hvis I kender viddeoer af glædes-piger som man kan besøge, må I meget gerne linke;

1. Videoen hvor pigen er i aktion

2. Link til pigens "hjemmeside", så man kan læse om hende og finde ud af hvor man kan besøge hende :D

Det er vel og mærke en noget federe oplevelse at se en sexvideo af pigen i aktion, frem for billeder :P

(Men det er selvfølgelig blot min mening)

På forhånd tak!

Skrevet

I går så jeg nedenstående link :

http://www.xvideos.com/video334859/eve_ ... -_eve_work

Anede faktisk ikke at man kunne være så heldig at få lov at se glædes-pigerne i aktion :P

Det tændte mig virkelig at se hende Eve deluxe i aktion, velvidende at man kunne få præcis samme oplevelse som i videoen, ved blot at smutte en tur til Flensburg :P

Findes der andre glædes-piger, som man kan se i aktion så man får fornemmelsen af hvilken oplevelse man kan blive tilbudt?

Hvis I kender viddeoer af glædes-piger som man kan besøge, må I meget gerne linke;

1. Videoen hvor pigen er i aktion

2. Link til pigens "hjemmeside", så man kan læse om hende og finde ud af hvor man kan besøge hende :D

Det er vel og mærke en noget federe oplevelse at se en sexvideo af pigen i aktion, frem for billeder :P

(Men det er selvfølgelig blot min mening)

På forhånd tak!

viewtopic.php?f=36&t=3614

Som ligger i den forkerte fora, da flere faktisk har besøgt hende..

Skrevet

Du kan måske finde lidt inspiration fra denne tråd... :)

viewtopic.php?f=24&t=2243#p10800

VH Ludvig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.