Hop til indhold
Gæst

Sexvideoer ?

Recommended Posts

Gæst

I går så jeg nedenstående link :

http://www.xvideos.com/video334859/eve_ ... -_eve_work

Anede faktisk ikke at man kunne være så heldig at få lov at se glædes-pigerne i aktion :P

Det tændte mig virkelig at se hende Eve deluxe i aktion, velvidende at man kunne få præcis samme oplevelse som i videoen, ved blot at smutte en tur til Flensburg :P

Mit spørgsmål lyder så på;

Findes der andre glædes-piger, som man kan se i aktion så man får fornemmelsen af hvilken oplevelse man kan blive tilbudt?

Hvis I kender viddeoer af glædes-piger som man kan besøge, må I meget gerne linke;

1. Videoen hvor pigen er i aktion

2. Link til pigens "hjemmeside", så man kan læse om hende og finde ud af hvor man kan besøge hende :D

Det er vel og mærke en noget federe oplevelse at se en sexvideo af pigen i aktion, frem for billeder :P

(Men det er selvfølgelig blot min mening)

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går så jeg nedenstående link :

http://www.xvideos.com/video334859/eve_ ... -_eve_work

Anede faktisk ikke at man kunne være så heldig at få lov at se glædes-pigerne i aktion :P

Det tændte mig virkelig at se hende Eve deluxe i aktion, velvidende at man kunne få præcis samme oplevelse som i videoen, ved blot at smutte en tur til Flensburg :P

Mit spørgsmål lyder så på;

Findes der andre glædes-piger, som man kan se i aktion så man får fornemmelsen af hvilken oplevelse man kan blive tilbudt?

Hvis I kender viddeoer af glædes-piger som man kan besøge, må I meget gerne linke;

1. Videoen hvor pigen er i aktion

2. Link til pigens "hjemmeside", så man kan læse om hende og finde ud af hvor man kan besøge hende :D

Det er vel og mærke en noget federe oplevelse at se en sexvideo af pigen i aktion, frem for billeder :P

(Men det er selvfølgelig blot min mening)

På forhånd tak!

viewtopic.php?f=36&t=3614

Som ligger i den forkerte fora, da flere faktisk har besøgt hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit spørgsmål lyder så på;

Findes der andre glædes-piger, som man kan se i aktion så man får fornemmelsen af hvilken oplevelse man kan blive tilbudt?

Hvis I kender viddeoer af glædes-piger som man kan besøge, må I meget gerne linke;

Du kan måske finde lidt inspiration fra denne tråd... :)

viewtopic.php?f=24&t=2243#p10800

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...