Hop til indhold

Foxy. Elendig service.

Featured Replies

Skrevet
Julius skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tvivler på, at en enkelt positiv oplevelse, kan opveje de hundredevis dårlige, hun har :roll:

Som jeg skriver, det er en smagssag. Tænker hun af og til er på og har kunder. Så helt skidt kan det ikke være. Måske nogen skulle kigge indad

• 2 months later...
  • Svar 53
  • Visninger 25.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Havde der været en magisk knap der gav en forklaring på hvad du mener at dine bitter nedladende indlæg bidrager med ville jeg have trykket på den først. 

• Manden er tydeligvis glad for at have sparet sig en 2100kr lorteoplevelse ved at bruge Forum.   Hvorfor kommentere du på en anmeldelse der intet har med dig at gøre? Igen? 

• Jeg har ikke set en positiv anmeldelse af Foxy. Det får mig ikke til at dømme Foxy som person, men det får mig til at vurdere Foxy som professionel. Det er nogenlude ideen med at have et forum, som de

Skrevet
Guest PFP skrev, den 10.4.2023 at 21:55:

Som jeg skriver, det er en smagssag. Tænker hun af og til er på og har kunder. Så helt skidt kan det ikke være. Måske nogen skulle kigge indad

Enig, det er en smagssag.

Jeg var dum/nysgerrig forleden og valgte at besøge denne dame

Hun er total uden indlevelse, forfærdelig service. Flabet og “dum” at tale med. Har aldrig prøvet noget tilsvarende.

Jeg tænker på hvorfor er hun i denne branche?

Hun gider ikke yde en service til manden. Da jeg kommer frem til adressen åbner hun op imens hun taler med en ny gæst som bliver svinet til i telefonen mens jeg lytter. Herefter gik vi ind, hvor jeg tog tøjet af, hun løb nøgen rundt og talte i telefon med nye kunder. Efter små 10 min kom ind og lagde dig på sengen med hendes medbragte legeredskaber. Hun legede med sig selv 15-20 min til hun kom. Jeg måtte allernådigst kysse/sutte på hendes brystvorter. Det var under strenge instrukser. Samtidig fik jeg ordre på st stikke en finger op i hendes 2 huller. Efter hun selv var kommet sprang hun rundt på alle 4 som trold ud af en æske. Her fik jeg lov til at skubbe lidt bagfra til de mest utiltalende skrig og støn hun kunne sige. Da det ikke gav mig den hurtige forventede udløsning, kom det kontante fra hende. Ud jeg spiller dig i stedet for. Af med kondomet og lidt hiv og træk igen med intetsigende højtråbende ord. Stadig ingen udløsning så det sluttede med hun bad mig rive og trække i mig selv til jeg kom, i mens hun fortsatte de sjove lyde på kommando. HOLD NU KÆFT det var ringe.

Jeg betalte for at hun kunne lege med sine redskaber og jeg gjorde mig selv færdig.. Penge ud sf vinduet.

Dette bliver aldrig gentaget herfra

Skrevet
Julius skrev, den 22.10.2019 at 21:24:

Og vist ikke én eneste god!

Hvor er de folk henne der altid råber: Køb dansk, når vi har været uheldig med en udenlandsk pige???

Skrevet

Og imponerende at hun bliver ved med at skrive at hun er midt i 30'erne, når hun er 46-7.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.